1e zwangerschap

<p>Hallo allemaal!</p><p>Ik verwacht m’n eerste kindje, alleen heb ik een paar vragen.. </p><p>bij het begin had ik onwijs last van zwangerschaps verschijnselen, misselijkheid van hier tot Tokio, borsten die onwijs gevoelig zijn, beetje bloedverlies. En op gegeven moment is dat verdwenen maar ben ik nu juist heel moe en zit ik onwijs snel vol, stoelgang loopt ook nog niet echt soepel haha ? </p><p>hoe hebben jullie dit ervaren?</p><p>en moet ik me ergens zorgen overmaken? Of juist rekening mee houden?</p>

Hoever zit je nu in je zwangerschap 
Bij mijn verdwenen de zere borsten ook na een aantal weken de misselijkheid en overgeven is tot de bevalling gebleven.
Moe had ik al van begint tot een week of 12 

Ik vind het een beetje lastig hier een antwoord op te schrijven. Van wat je beschrijft zou ik me niet concreet ergens zorgen over maken; dit soort klachten horen er allemaal bij.
Maar wat wil je verder precies weten? Het zijn hele brede vragen die je stelt. Er zijn zo veel dingen waar je rekening mee zou moeten of kunnen houden. Je kunt je eens wat meer hierover inlezen of natuurlijk ook altijd met je verloskundige bespreken. 

Ik ben nu 21 weken en zit ook veel langer vol. Alsof ik elke avond mega zwaar getafeld heb.
Terwijl ik tot week 15 echt constant honger had en juist 2 extra maaltijden per dag at.

Klachten veranderen en sommige verdwijnen. Aan de andere kant krijg je er ook weer nieuwe klachten/symptomen voor terug.

Komt goed! Geniet van je zwangerschap! :)

Dat is normaal! In het begin is je lichaam geen hcg gewend en verdubbeld het mega snel elke 2/3 dagen. Daarna is het op het hoogtepunt en blijft het gelijk of neemt het weer af (komen andere hormonen voor in de plaats als de placenta af is). No need to worry

Ik heb hetzelfde behalve bloedverlies ben nu 24 weken en ook van de eerste zwanger het hoort er allemaal bij helaas

Bijna al je klachten ondervind ik hier ook. Alleen geen bloed verlies. 12 weken zwanger van de 1e.
Ik heb als ik soms langer heb gezeten en dan op sta last van steken in mijn onderbuik, ik heb me laten vertellen dat dit bandenpijn is. (Het rekken van de banden) maar uit jou verhaal zie ik niets waar je je zorgen over hoeft te maken !

Terug
Bovenaan