1e zwangerschap

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Ik wil graag zwanger worden ben nu al vanaf april 2009 mee bezig maar zonder resultaat.:-(
Ik ben 23 jaar oud.
Ik maak me zorgen, ik dacht dat, je gelijk de eerste maand zwanger werd.
Ik heb helemaal geen ervaring met zwangerschap maar verdiep me laatste tijd veel op internet.
Hoe was het eerste zwangerschap van jullie duurt het alltijd zo lang?

Gr Susila

Hoi Susila.

Je hoeft je echtnog nergens druk over te maken.. Normaal is dat je tussen de 6tot 12 maanden zwanger raakt.. ik ben 21 en deze maand al een jaar bezig met zwanger te raken.. Dus je hoeft je nog geen drukte te maken, geloof me haha.. Benje wel regelmatig ongi?

Groetjes Wendy

He meis,

De 1 is na een maand zwanger en de ander een jaar.
Dus het kan heel erg verschillen....
Waar je wel naar kan kijken is je cyclus, dan kan je een beetje je vruchtbare dagen berekenen.
En wij deden het om de 2 dagen ongeveer.

De eerste zwangerschap van mij was raak in ronde 2 en nu ben ik zwanger geraakt in ronde 5..
Dus vindt mijzelf wel bij de gelukkige horen, want je hoort verhalen van mensen die er heeeeel lang over doen.

Gr kaat.

Hoi Susila, Ten eerste succes met zwanger worden. Hoop dat het snel zo ver is.
Maar ik zal je toch even uit je droom moeten helpen. De ene is binnen een jaar zwanger en er zijn mensen die er 5 jaar over doen met de medische molen erbij. Er zijn ook mensen die ongewild kinderloos blijven.
Ik zelf ben al 4 jaar bezig om een kindje te krijgen. Zijn nu met IUI4 bezig. Het is een geschenk als je zwanger wordt. Maar jij bent nog maar net bezig en je kunt alleen maar geduld hebben en ervan genieten elke maand rond je vruchtbare dagen. En zorg dat het geen moet wordt. Maar houdt even goed de romantiek erin.
Bij ons is nu een moet en dat is niet echt een lolletje. Als je meer wilt weten hoor ik het wel
Groetjes Linda

hoi susila,