Hallo, ik had al eerder ren topic geplaatst maar ik vraag me toch af of er meer mensen zijn die in een rolstoel zitten en zwanger zijn die ook zo veel negative. Gedoe over zich heen krijgen?? Ik ben 23 jaar en 6 weken nu en dol gelukkig, alleen me omgeving reageert erg negatief dat ik het niet aankan en niet aan kinderen moet beginnen, ik kan me boven lijf uitstekend gebruiken steunen op me linkervoet en me koppie is ook niets mis mee, ik denk dan van stel ik zat er niet in zouden ze dan nog zo reageren??? Ik mag toch gelukkig zijn dat ik zwanger ben??? En ja ik weet heel goed dat mijn zwangerschap iets zwaarder zal zijn maar met de juiste hulp middelen?? Ook erger ik me dat ze doen alsof ik geen kinderen kan opvoeden, terwijl ik heel vaak oppas kids heb en daar red ik me prima mee, ik probeer net als iedereen een goede moeder te zijn over een paar maanden maar dan op mijn manier, ons kindje weet niet beter dan, ik ben een gelukkige zwangere jonge vrouw met een liefdevolle man, ik hoop dat mensen dat zullen respecteren, ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken???
Liefs nien
Liefs nien