Misschien dat iemand tips heeft of mij gerust kan stellen.
Mijn zoontje Semme wil 's morgens als hij op is geen eten alleen drinken (dreumes melk gelukkig). hij wordt standaard 7.30 wakker. Hij is geen brood eter en wil het liefst de hele dag door fruit. We hebben alles al geprobeerd, ja een fles dat gaat er ook wel in, maar dat moet juist minder worden.
Dag schema:
7.30 wakker: flesje melk (dreumes), alles proberen wat er in wil (van brood naar fruit werkend)
9.30 twee uur slapen (hij is erg druk en heeft deze nog nodig)
11.30 weer de strijd met wat er aan eten in gaat
tussendoor verschillend, net wat er in wil.
15.30 weer +/- 2 uur slapen
17.30 warm eten, dat gaat er erg goed in. maakt niet uit wat (Daar eet hij juist goed grgrgrg)
20.00 naar bed na een flesje van 150 voeding. slaap door tot 7.30.
Hij is nu rond de 86 cm en weegt rond de 13 kg. Hij groeit goed, beer van een jongen, maar is dit normaal en heeft iemand nog tips.
Pap van bambix lust hij niet.
Als er iemand wat suggesties heeft, hoor ik het graag.
Daphne
Mijn zoontje Semme wil 's morgens als hij op is geen eten alleen drinken (dreumes melk gelukkig). hij wordt standaard 7.30 wakker. Hij is geen brood eter en wil het liefst de hele dag door fruit. We hebben alles al geprobeerd, ja een fles dat gaat er ook wel in, maar dat moet juist minder worden.
Dag schema:
7.30 wakker: flesje melk (dreumes), alles proberen wat er in wil (van brood naar fruit werkend)
9.30 twee uur slapen (hij is erg druk en heeft deze nog nodig)
11.30 weer de strijd met wat er aan eten in gaat
tussendoor verschillend, net wat er in wil.
15.30 weer +/- 2 uur slapen
17.30 warm eten, dat gaat er erg goed in. maakt niet uit wat (Daar eet hij juist goed grgrgrg)
20.00 naar bed na een flesje van 150 voeding. slaap door tot 7.30.
Hij is nu rond de 86 cm en weegt rond de 13 kg. Hij groeit goed, beer van een jongen, maar is dit normaal en heeft iemand nog tips.
Pap van bambix lust hij niet.
Als er iemand wat suggesties heeft, hoor ik het graag.
Daphne