1maand

Nou vandaag is ons meisje 1maand, zijn vandaag ook bij de kinderarts geweest, ze weegt nu 4375gram en is ruim 53cm, verder was ook alles oke, we hebben wel nog steeds spruw, maar daar hadden we al creme voor en dat moet nu met een week beter zijn.
Al met al gaat het heel erg goed, ze is steeds meer wakker en een echte vrolijke meid!
De nachten gaan redelijk goed, al kijk ik echt uit naar een nacht doorslapen,,whaha
Ze gaat nu al naar maatje 62, dus nu kunnen de 56 kleertjes in de tas, want over een week of 8 wordt haar nichtje geboren, aangezien ze alleen broers heeft is het wel super leuk dat haar 1e nichtje zo kort na haar geboren wordt!!

Liefs MJ

1 maand alweer tjee wat gaat het snel zeg.
jochem is vandaag alweer 2 weken.
Mooi dat je meisje zo goed gegroeit en dat verder alles naar tevredenheid van de kinderarts is.
Hier kijken we ook ern uit naar een nacht doorslapen haha maar goed heel realistisch bekeken gaat dat nog wel ff duren natuurlijk ;)

Liefs Louise

Hoi MJ,

wat gaat het hard he, mijn dochter is zaterdag 4 weken. Maar ik hoef pas over 2 weken naar de kinderarts. Zelf draagt ze net pas 56, dus gaat wel iets minder hard dan bij jou. Maar moet je eerlijk zeggen dat ik het wel ongelovelijk hard vind gaan als ik haar vergelijk met 4 weken geleden. Des te meer we er maar van moeten genieten..

Groet Nanda

een maand alweer zeg!!! Wat gaat het toch snel!

Florian is ook nog geen 4 weken...en al een tijdje niet gewogen...maar hij kan mt 50 nog prima aan..!

Jammer dat ze zo snel groot worden he!

Liefs aNNEMIEK

jeetje wat vliegt de tijd. Fijn dat het zo lekker loopt, dat geeft een boel rust! jack is nu ook 4 weken gister voor het eerst naar CBureau geweest....bijna een kilo aangekomen na zijn geboorte niet te geloven.........hij schiet omhoog...maar doorslapen ho maar..... zucht...dat zou wel heerlijk zijn!

Hey, lorena
Nee totaal geen jaloezie, ze zijn alledrie dol op haar en hebben ook geen moeite als ze moeten wachten omdat ik haar wil voeden/verschonen ed.
Daarnaast slaapt ze ook overdag heel goed dus heb ook tijd voor de jongens, het enige wat echt moet wachten is het huishouden, dat krijg ik nog niet goed gedaan, maar ja..
Bij jou wel jaloezie dan???
@fee, ja veel he, hier is het dus 1155gr in 1maand,, de jongens groeide ook zo goed, maar is toch altijd weer spannend!
En doorslapen, ja daar kijk ik ook naar uit, maar probeer er maar niet teveel aan te denken!!
En hoe vinden jou andere kids het??

Terug
Bovenaan