1ste afspraak bij VK!

Zo beetje laat vind ik zelf wel om nu pas een afspraak te hebben met de vk. Maar kreeg het niet eerder. Ben dan 13 weken en 3 dagen.

Ik vind het toch wel een beetje spannend ondanks dat ik op 9w3d een echo gehad heb bij de gyn. Dit omdat ik een zeer ongeregelmatige cyclus heb moet mijn termijn altijd worden bepaald.

Nu ga ik vragen of ze een echo wil maken om te kijken hoe de placenta ligt, zag op de eerste echo dat hij misschien onder/voor ligt en ik voel de kleine ook nog niet terwijl ik mijn zoon al met 11 weken voelde. Kan natuurlijk ook zijn dat deze een stuk rustige is.

Spannend zeg allemaal.. Om 10.15 mag ik gelukkig al.

En?

Ik heb gisteren mij eerste echo gehad, met 8w5d. Erg vroeg, maar ik had wat bloedverlies gehad met 5 weken dus vandaar.

Op 18 november heb ik weer een echo, om precies de termijn te bepalen...

Ik heb met een week of 9 de eerste afspraak gehad maar as dinsdag pas een echo en dan ben ik volgens eigen berekinng 11weken zwanger, vind ik zelf ook wel een beetje laat maar het kon niet eerder en de vk zei, hoe later hoe leuker, maar goed moet er wel lang op wachten hoor.
Was je afspraak vandaag Josh?

Mijn eerste afspraak voor de intake had ik met 8 weken, maar de echo kreeg ik ook pas met 11 weken. Je moet er wel even op wachten, maar je ziet er zoveel meer op dan eerder in de zwangerschap. Ook is de termijn dan beter te berekenen.
Je hebt natuurlijk al een echo gehad bij de gyn, dus hoefde het bij de vk niet eerder natuurlijk. Hopelijk maken ze nog een echo voor je, altijd leuk om weer even te gluren!

ik ben met 9 weken voor het eerst geweest, ivm een onregelmatige cyclus wist ik niet hoever ik zou zijn en gerekend vanaf mn laatste menstruatie zou ik ruim 10 weken zijn.

Nav de echo bleek ik 9 weken te zijn. Met bijna 13 weken mag ik weer en krijg dan nog een echo.

succes dinsdag

Terug
Bovenaan