1ste echo gehad

vandaag 5 weken en 6 dagen.
Zojuist de 1ste echo gehad.
voor de termijn zag het er goed uit. Vruchtzakje gezien en de dooier. Vruchtje nog niet zichtbaar.
Voor het hartje was het veel te vroeg zei de gyn.
Dus volgende week maandag weer een echo.

Ze zei je hebt evenveel kans als elke andere vrouw om een goede zwangerschap te hebben.

We zijn opgelucht maar had toch wel graag iets meer willen zien. Volgende week beter.

gr. nath

Hey Nath,

Ik zag nu pas je stukje bij die andere topic, sorry, dat ik niet reageerde...

Ik voelde het niet bij m'n 2de mk. Ik voelde me gewoon goed, geen buikklachten of bloeddingen. De 1e echo was toen niet goed weinig hartactie en achterstand in groei, maar toch een 2de echo ingepland en die was toen goed (goede hartactie en groei), de echo daarop was het gebeurd geen hartactie. De rest ken je.

Bij de 1e mk voelde ik het aan komen en de 2de niet. De wens bleef van daar de drang om door te gaan. Toch hebben m'n man ik nu afspraken gemaakt, we gaan tot zo ver en niet verder. Ik ben ook mens en kan niet oneindig door gaan, het breekt je een keer op. Toch doet die gedachte pijn!

Maar jij gaat het nu niet opgeven, jouw echo gaf geen reden tot ongerustheid, kom op meis! Iedere zwangerschap is anders, daar hou ik me aan vast.

Dikke knuf en kus voor jou! Liefs Lientje

he lieve lientje,

Dank je wel voor je verhaal.
Vind het allemaal zo moeilijk. Probeer nu positief te blijven. Bij ons zal de wens ook blijven als het mis gaat maar ik weet niet of het dan zoals vallen en opstaan is. De gyn was heel postitief dus blijven hopen.

Jij gaat het ook niet opgeven, je hebt al een wondertje dus je kan het, het gaat voor jullie ook echt goed komen alleen liever gister dan vandaag.

Ik blijf lekker hier rondhangen, voel me hier het prettigst.

liefs nath

Hoi Nathalie,

Volgende week zien jullie wat meer en dan ben je weer effe gerustgesteld.
Het komt wel goed het duurt alleen zo lang he die eerste weken.
Had en heb ik nog steeds hoor!
Ben zelf nu 8 weken en 6 dagen en nog onzeker.
Maar het komt bij ons alletwee wel goed!
Kop op het is zo volgende week!
Liefs Pupke

Wat een lieve berichtjes weer,

Pupke, nog 2 uurtjes dan weet jij ook meer. Hoop dat jij ook goed nieuws krijgt. ik duim voor je.

Moekje, ik ga men best doen, maar op de een of andere manier ben ik denk ik pas gerust gesteld als ik inderdaad het hartje gezien heb.
Nu vraag ik me af, leeg vruchtzakje, heb je dan wel een dooier? Maar aan de andere kant, het is maar 2 mm dus tja. De gyn gaf aan dat mijn baarmoeder uitgestrekt was daardoor, legt mijn baarmoeder een soort van schaduw over de echo en dan is het ook moeilijker te zien.

blijf duimen ook voor jullie natuurlijk. Ik gun het ons allemaal.

kus

Nath,

Het is zo begrijpelijk je zorgen, ik zou hetzelfde hebben. Toch probeerde ik idd te denken iedere zwangerschap is anders. Nu was het voordeel dat we op vakantie gingen en ik 2 weken in een andere omgeving was. We hadden het toen nog aan niemand verteld.
We kregen daar bezoek van familie en toen hebben we het wel verteld en de rest bij thuiskomst (familie dan).
Blijf praten over je onrust, zowel met je man als je gyn/vk en vooral hier ;)

Dikke kus Lientje

Terug
Bovenaan