1ste echo.

We hebben volgende week dinsdag onze eerste echo-afspraak in het ziekenhuis.
Weet 1 van jullie mischien hoe lang zo'n sessie duurt? O, ja we zijn dan wel 17 hele weken zwanger!

groet,

erik
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik stond in het ziekenhuis steeds met 10 minuten weer buiten... Misschien (hopelijk) hebben ze voor jullie iets meer tijd. Maar ach, het gaat er maar om dat je ziet dat alles goed is, nietwaar. Succes!
 
Hoi inderdaad gefeliciteerd, maar wat krijgen jullie laat een echo meestal is dat al met ongeveer 12 weken, ik had hem al bij 9 weken, maar goed, staat inderdaad meestal weer binnen 10 minuten buiten, je heb enigzins ook wel weer geluk dat je hem nu pas krijgt omdat er nu veel meer te zien is van je baby, bij mij was het net een rijstekorrel die lag te bewegen.
veel succes
gr. sylvia
 
Bij 17 weken kan je al vrij veel zien op je echo. De arts of wie dan ook kan dan ook al kijken of alle belangrijke organen aanwezig zijn, zoals de lever, nieren en zo. Misschien dat hete maken van de echo daarom iets meer tijd in beslag kan nemen? Bij ons duurde de echo op 18 weken toch wel bijna 20 minuten...
 
Terug
Bovenaan