1ste ECHO

Hallo dames,

Nou, vandaag was voor ons de grote dag. We hebben vanmiddag onze eerste echo gehad en het was geweldig!!!!!!
Ze zette het apparaat op m'n buik en ik riep het uit " aaaa daar is 'ie", ik werd er helemaal gelukkig van. Wel ben ik twee weken korter dan we zelf en de vk. hadden uitgerekend. Ik zou nu op 11 weken en 3 dagen gezeten hebben maar ben 9 weken en drie dagen.
Hij was nog ini mini (2,5 cm) maar we konden het al heel goed zien. We zagen het hartje zo mooi kloppen en hij deed z'n armpje even omhoog voor ons. Ik vond het heel ontroerend en we hebben het ook op video staan, echt gaaf. We zijn reuze trots op onze zwaaiende frummel van 2,5 cm hihihi.
Ik had misschien gedacht dat het er twee waren omdat ik al zo dik ben maar het was er maar 1. Om heel eerlijk te zijn, twee waren natuurlijk super welkom geweest maar om te beginnen met 1 vind ook toch wel heel fijn.

Liefs,
Een hele blije Ank
 
Hoi Ank,

wanneer ben je nu dan uitgerekend?????
Wat geweldig dat de echo er zo goed uitzag , het is en blijft een wonder dat er zomaar een mens in je buik aan het groeien is, vind je ook niet?
Ik mag morgen,eindelijk.

Liefs Jeanette
 
Hoi Jeanette,

Ik ben nu 27 maart uitgerekend ipv. 13 maart. Het is zeker heel bijzonder en toen ik thuis kwam werd ik er ook heel emotioneel over. Er werd ons ook verteld dat het allemaal wel goed zat " hij lag er zo lekker bij en het hartje klopte zo mooi", dat is geweldig om te horen. Nou meid, ik zal morgen aan je denken, ik ben heel benieuwd.

Liefs, Ank
 
hoi,

ik ben zwanger van mijn 2e kindje, met 7 weken heb ik een echo gehad om te kijken of er 1 of 2 zaten. er zat er 1 het hartje klopte en we hoorden dat alles goed is. vorige week naar de verloskundige geweest, hij wilde zich niet laten horen, wel schopte hij 3 x tegen de doptone en weg was hij weer. nu krijg ik a.s. maandag toch nog weer een echo om mij helemaal gerust te stellen dat het allemaal goed is. ik vind dit zo lief van de verloskundige, zij had het hartje nl in de verte wel gehoord maar ik dus niet. ik ben nu 14 weken zwanger en ben uitgeteld op 26/2
 
He Ank,

Gaaaaaf man. Dus dat kan ik ook verwachten. Ik denk nl ook nog steeds dat ik morgen 10 weken ben. De echo moet bij mij ook uitwijzen of ik echt zo ver ben.... Ik kom uit op 25 maart. Ben dan echt gelijk met jou!!
Liefs Marian
 
Terug
Bovenaan