1ste follikelmeting IVF wouw..

hé meiden,

vandaag mijn 1ste FM gehad.
(voor mijn eerste IVF)
ik was onwijs zenuwachtig, bang dat er niets zou zitten.
maar ook weer hoopvol door de buikklachten van de afgelopen dagen.
wel, mijn angst was ongegrond....
links zitten er 10.
rechts 8.
de grootste is zelfs al ruim 18mm.
onwijs, wist niet wat ik hoorde.
ik lag te huilen op de behandeltafel.

ik vind het nog erg onwerkelijk.
bij de iui wilde  de eitjes  maar niet groeien,
kreeg ik met moeite 1 groot genoeg voor insiminatie.
als de groei zo doorgaat is zaterdag al de puctie.
en dan maandag hopelijk de terugplaatsing.
eind deze week eerst nog een echo en bloed controle.
ben erg blij en opgelucht.
de eerste horde is genomen.

liefs, jana.

Hee Jana
Wat een goed nieuws!!
Zo zeg, 18 (!!) eitjes aan het groeien, wat een score...!
Vervelend dat je zo'n last van je buik hebt, maar gelukkig is het wel ergens goed voor .
Broed nog even goed door, en ik duim met je mee dat het er eind van de week zo goed uitziet dat je in/na het weekend een terugplaatsing hebt!!! Hebben jullie trouwens voor 1 of 2 embryo's gekozen om terug te plaatsen?

Liefs, Maan

PS ons gesprek bij de gyn was goed, verteld dat ik het allemaal best heftig vind. Ze stelde voor om toch nog de 2 resterende IUI's te gaan doen, en daarna toch voor IVF te gaan, als wij dat willen. Ze zei dat we er maar eens over na moeten gaan denken, ze denkt dat we een goede kans hebben, dus de moeite van het proberen waard. De laatste 2 IUI's gaan we met andere hormonen doen, dus geen clomid etc. meer, maar puregon spuiten (net als bij IVF). Ben benieuwd, maar eerst even afwachten tot ik ongesteld word, eerst nog lekker even een paar weekjes pauze...

Hoi Jana,
Wat heerlijk dat jullie de eerste FM al zo'n goede score hebben!
Ik wsa zelf al blij met 6 en 6 (waarvan er bij de 4e meting 4 en 5 mooi van grootte zijn) maar jouw score is wel super goed zeg!
Wanneer mag je weer terug komen?
Stella

Hoi Jana

Je gaat lekker. wat een mooi aantal en wat groeien ze lekker hard. Bij mijn ivf had ik 21 folikkels, maar ze groeide verschrikkelijk traag. Ik hoop dat eind van de week duidelijk is wanneer je de punctie krijgt. Dat vond ik erg meevallen.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan