1ste IUI groot vraagteken

Hallo, Ik heb op 31 juli mijn eerste iui gehad. (14 mag ik testen mist ik natuurlijk niet ongesteld ben geworden)
Nu hoop ik natuurlijk op een positieve test maar weet ook heel goed, en vermoed ook dat het deze keer niet gelukt is.
Wat ik wel merk is dat ik sinds 3 dagen geleden in de avond steeds zeer gevoelige borsten heb. Ik heb niks anders gedaan dan normaal, geen andere bh of iets. Vind het zo vreemd.
Normaal gesproken voel ik niks fysieks als ik ongesteld moet worden. Mijn vraag is dan ook niet kan dit een teken zijn van zwangerschap maar juist: kan een pre menstruele klacht zoals gevoelige/pijnlijke borsten plots ontstaan? Heeft een van jullie dat gehad?

Gevoelige borsten kunnen inderdaad ook een teken zijn dat je menstruatie eraan zit te komen en die premenstruatiesymptomen kunnen per ronde verschillen. Heb je medicatie gehad voor de IUI? Dat zou ook kunnen verklaren waarom het anders voelt. Het weer kan natuurlijk ook een rol spelen.

Ik duim voor je voor een positieve test de 14e. 

Hoi, ik had (met of zonder medicatie) eigenlijk altijd wel pijnlijke borsten richting menstruatie. Echter nu ik pril zwanger ben, had ik de eerste bijna 3 weken nauwelijks last. Nu pas neemt het met vlagen toe. Het hoeft niets te zeggen, het kan alle kanten op met dat soort klachtjes! Maar ik hoop dat het iets moois betekend voor je!

Terug
Bovenaan