1ste keer Menstruatie

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn dochtertje is nu 9 maanden en heb haar tot 7 maanden borstvoeding gegeven.
Tijdens de borstvoeding gebruikte ik de Pil Cerazette dit is een hele lichtepil die bij borstvoeding gebruikt mag worden,en zit geen stopweken aan.dus ook nooit meer menstruatie gehad,tot vorigeweek vrijdag toen ben ik jammer genoeg weer ongesteld geworden en dat door die pil heen,nu kan dat voor komen staat e rin de bijsluiter.
Dus ben Maandag weer begonnen met de Pil die ik voorheen altijd al slikte Trigynon.
Dit op aan raden vorigemaand van de huisarts,maar toch later begonnen.
Maar nu is dus mijn vraag,ik ben sinds vorigeweek vrijdag dus ongesteld en ben het nu nog steeds,is dit normaal als je weer voor de eerste keer menstruatie hebt?
Want vind dit wel een beetje lang.
Iemand ervaring??.

Groetjes Hendrika

Hoi Hendrika,

Mijn eerste ongesteldheid duurde niet zo heel lang, de 2e wel! meer dan een week. en heftig bloeden.

Ik ben niet aan de pil (verstopte eierleiders dus niet nodig ) en kan je dus eigenlijk niet vertellen hoe het is als je de pil gebruikt. Misschien andere moeders??

en als je het niet vertrouwd, even langs de HA of gyn.

groetjes
Marielle

Bij mij duurde de eerste keer ruim een week geloof ik. In iedergeval langer dan normaal. Was toen nog niet aan de pil. Het schijnt wel normaal te zijn de eerste keer.

Terug
Bovenaan