1ste keer verloskundige

Hallo dames,

Vandaag voor de eerste keer naar de verloskundige geweest, Helaas hebben ze niet geluisterd of t hartje te horen was, volgens hen is dat nog niet zo dus hoeven ze ook niet te kijken. Omdat mijn zoontje 4215gram was bij de geboorte krijg ik gedurende deze zwangerschap wel meer echo's om de groei van de kleine goed in de gaten te houden, dat is alleen maar leuk. Volgende week de eerste echo, daarna bloedprikken( haha nu al zin in) en dan over een week of 2 de echo voor de nekplooimeting.

Gaan jullie de combinatietest doen?

Groetjes

Hey,

Fijn dat je meer echo's krijg is altijd leuk om na je kleine te kijken en fijn dat ze de groei doed in de gaten houden natuurlijk. En spannend volgende week de 1ste echo helemaal leuk. Ik heb al 4 echo's gehad en as donderdag krijg ik ff voorlopig de laatste en gaan ze ook bloedprikken ben nu 11 weken.

Wij doen de combinatietest niet. We gaan wel in nov voor de 20 weken echo naar het ziekenhuis. Laten jullie die ook doen?

Lekker genieten hoor!!

Liefs RH

Natuurlijk laten we de 20 weken echo doen! Wie wil dat nou niet hahah.... Ik ben er alleen nog niet uit of ik het geslacht van ons kindje dit keer wil weten. Bij mijn zoontje moest ik het persee weten maar die drang heb ik nu niet, als het geheim blijft is toch ook wel erg leuk en spannend.

Ja wij laten ook 20 wk echo doen. Denk ook niet dat ik er onder uit kom want ik loop al bij het ziekenhuis. Ivm me vorige zwangerschap. Bij mij wordt de doorbloeding van de navelstreng al gemeten bij de 12 wk echo. Het geslacht willen wij graag weten. Maar ja eerst aankomende maandag de eerste echo afwachten.

Liefs

Bij ons a.s. zaterdag de eerste echo (mocht al voor de hele week iets plannen, maar jammer genoeg lukte het niet om iets voor eerder te plannen. Als je eenmaal voor de echo mag komen wil je toch wel zsm, althans, dat heb ik)
Wij hebben besloten om geen combinatietest te laten doen. (ben bijna 32, dus nog niet in de risicogroep). Wel de 20 weken echo, om eventuele problemen tijdig te ontdekken (niet dat je echt garanties hebt als de 20weken echo goed is, dat realiseer ik me, maar het is toch wel een hele fijne geruststelling als dan alles goed lijkt te gaan.
Het geslacht wil mijn vriend per se niet weten. Mij maakt het niet veel uit. Bij de eerste wisten we het ook niet en tijdens de zwangerschap wilde ik wel graag een meisje, het werd een jongen en toen hij eruit kwam was het geslacht het minst belangrijke! (en ik bleek opeens ook superblij te zijn met een jongen, haha, dus ach.. we zien wel wat het is/wordt)

Terug
Bovenaan