1ste keer zwemmen een succes!!!

Hallo,

Gister voor het eerst met Dorinthe aan het zwemmen geweest!! ze vond het helemaal super, af en toe wat water in het gezicht vond ze niet eens erg!

Het bubbelbad was het leukste natuurlijk;)

Na 1uurtje was ze er zat van en heeft ze lkkr 3 uur geslapen:D

OVer een paar weken beginnen we met babyzwemmen in kardinge ben erg benieuwd:D

@ esther hoe ging het?
@ marie haha leuk dat jij ook hier in de buurt woont:D
Liefs

Hoi Eline,

Wat fijn dat jullie er zo van genoten hebben! Merle vond het ook superleuk, en ik ook!
Merle heeft zelfs voor het eerst een enorme schaterlach gehad in het water. Dat had ze nog nooit eerder gedaan.
Ik heb haar eerst even lekker bij me gehouden in het water en later in een zwembandje. Ze lag er helemaal relaxed in en ze glunderde helemaal!

En de badjuffrouw mag ik ook wel! Ze vroeg aan mij hoe oud Merle was, toen ik zei dat ze 3 mnd was kreeg ik een enorm compliment over mijn figuur. Kijk, daar word ik nou vrolijk van! ;-)

Het aan en uitkleden viel me ook reuze mee.., alleen het douchen vond ik wat onhandig in mn 1tje. Maar dat is ook een kwestie van wennen.

Merle heeft wel 2 enorme diarree luiers gehad die dag. Of dat ook van het zwemmen kwam??

Wij zijn ook van plan om vaker te gaan, maar ga niet mee doen met echte les. Wij kwamen vrijdag net de les binnen, wat een drama daar in die kleedkamers! Het stond helemaal vol met maxicosies, buggies en moeders en babies! Verschrikkelijk! Daar zie ik mezelf niet tussen staan.

xxx

Heerlijk om te lezen dat jullie zo genoten hebben van het zwemmen!!
Mijn oudste twee hadden ook erg vaak diarree luiers na het babyzwemmen...denk dat t daar wel mee te maken kan hebben.
Foto's van jullie kleintjes in het water???? Ben erg benieuwd!!

Wij zouden de 12e gaan zwemmen met Bodhi, maar helaas was Bodhi afgelopen week echt niet lekker, flink verkouden, veel hoesten en wat dunne ontlasting... Hij huilde ook onwijs veel voor zijn doen. Erg sneu.
Gelukkig knapt hij sinds zaterdag wat op en kunnen wij hopelijk ook gauw gaan zwemmen...
Plan is nu 28 maart te gaan zwemmen.
Wij gaan wel echt babyzwemmen omdat dan t water wat warmer is bij het zwembad hier...

Liefs Brigitte

@ leonie ben in veendam geweest te zwemmen.
@ esther Geweldig:D Leuk dat Merle het naar haar zin heeft gehad. (miss leuk om een keer samen iets aftespreken??)

Dorinthe was bekaf, deed wat langer over haar flesje leeg drinken maar heeft er zichtbaar van genoten.:D

Terug
Bovenaan