1ste kindje

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben lana en ben 25j mij vriend 28j, we hebben besloten om voor ons 1ste kindje te gaan ! </p><p>Ik ben eind november gestopt met mijn pil, en heb nu terug een mooie cyclus. Dus ik zit aan ronde 2. </p><p>Ik heb 29 januari mijn ovulatie gehad en mijn nod is 12 februari, had deze keer een gevoeld dat we wel eens geluk konden hebben (ik weet niet waarom maar heb zo een vreemd gevoel) ik heb zondag getest en deze was negatief, vanmorgen had ik bruin verlies. Dus de hoop is stilaan aan het verdijwen... al heb ik veel steken onder mijn ribben.. en zo een misselijk gevoel (precies of ik heb steeds honger). Hopelijk is er nog een kans, maar ik denk dat ik over ga naar de volgende ronde !</p><p>Zijn er nog dames met dit gevoel ? </p><p>Groetjes !</p><p> </p>
 
Hee Lanas, 
 
wij proberen ook voor ons 1ste kindje! De steken onder je ribben komt mij wel bekent voor maar dat kwam gepaard met mijn menstruatie.. hoop dat je menstruatie uitblijft! 
Wij zijn nu in ronde 3, had op de 7e mijn eisprong dus de dag er voor hebben we er werk van gemaakt! De dag erna ook maarja we houden het leuk!! Nu is het wachten en dat duurt verschrikkelijk lang. Normaal mag de menstruatie van mij lang uitblijven maar nu kan de datum niet snel genoeg naar voren komen :) 
 
Hey noël, 
Ja wij proberen het ook nog wat leuk te houden ? snap je volledig ! 
Inderdaad, is elke keer toch spannend afwachten en hopen dat ze uitblijven !
Ik hoop dat je deze ronde geluk hebt ! ?
 
Terug
Bovenaan