1ste menstruatie na bevalling

<p>Hey dames,</p><p>Ik ben 4 weken geleden bevallen. Mijn bloedverlies was zo goed als weg.maar nog niet volledig. Daarnet zat ik op het toilet en verloor ik een gigantische prop bloedverlies. Heb echt hevige  buikpijn nu.</p><p>Is dit al de eerste menstruatie na de bevalling ?? </p>

Nou dat lijkt me geen menstruatie. Ik zou ook even de verloskundige bellen. Nog wat propjes bloed verliezen is niet raar in de eerste 2 maanden na de bevalling (tijdens je menstruaties) Mijn eerste 2 a 3 menstruaties na de bevalling waren ook echt veel heftiger en ook met propjes bloed, maar geen enorm prop zoals jij omschrijft en zo'n buikpijn erbij lijkt me ook niet goed.

Ik heb 2 kinderen en was bij allebei na exact 4 weken gestopt met bloeden en exact met 5.5 week weer ongesteld. Dat was super snel bij allebei, dus ja je kan opzich al wel weer ongesteld zijn maar zo'n prop bloed en de buikpijn lijken me niet heel normaal..

Dank je wel dames voor de info. Dezelfde dag in de avond was de buikpijn al volledig weg en bloede ik ook pak minder. Sinds vandaag terug iets meer met kleine propjes. 
Ik ben benieuwd of het volgende week eindelijk stopt en dat het dus gewoon mijn menstruatie zou zijn geweest. 10 november moet ik terug op controle bij de gynaecoloog. Ook voor bespreking anticonceptie. 

Terug
Bovenaan