1ste (of3e) dag overleeft

A

Anoniem

Guest
Hoi Chili en de andere dames,
het is echt spannend hoor.
Buiten alle goede klachten om heb ik alleen nu ook kramp in mijn buik als een soort weeen.
Ze komen en gaan, verder nog geen rode rakkers gezien gelukkig.
Vrijdag gaan we testen, we lopen na die mk niet meer zo hard van stapel nl.
Op mn werk gaat alles goed, en thuis erg druk maar leuk en jij?
Geniet je van je tuintje en maak je niet te druk hoor, we gaan vast samen door deze ronde!

Liefs, Crieniexxx

Crienie,

Succes hoor en ik duim en hoop met je mee dat het gelukt is hoor!

Houd je ons op de hoogte..

Roos

He Crienie,

Mis je hier wel hoor op het forum, je bent er nu niet meer zo vaak als eerst, komt dit door je werk etc of kies je hier bewust voor?

Spannend zeg, die buikkrampen zijn die anders dan je ongikrampen?

Ik heb zo nu en dan ook wat (ongi?!) achtige krampjes en ben nu als de dood dat dit de naderende devils zijn wat denk jij?

Verder heb ik nergens last van, kon van de week wel moeilijk slapen was vroeg wakker en kon dan niet meer inslapen.
Gisteren waren we zo moe dat we om half 10! al in bed lagen..te slapen, maar verder niks bijzonders.

De tuin is nu lekker af en in het weekend gaan we nu eindelijk de boompjes en plantjes kopen dus daar kijk ik wel naar uit.
We zullen niet in een keer klaar zijn maar als er maar alvast iets groens etc in staat, dat kijkt een stuk frisser.

Ook de rest van het weekend heb ik het druk met 2 recepties etc dus heb wel genoeg afleiding, hoop zo dat er deze maand niks komt!

Wat voel jij nog meer?

succes met wachten en tot straks,

groetjes: Chili x

Hoi lieve Chili,

Nee ik kies niet bewust ervoor om er minder te zijn alleen ik ben de laatste tijd erg moe en heb zoals je weet op mijn prive vlak nogal wat meegemaakt, dus dat is er echt ingehakt bij me.

Ik moest wel lachen om je opmerking over het om 2130 in bed liggen, dat deden wij ook die dag hahaha.

Verder ziet het er goed uit voor me, de kramp is zo goed als weg in mijn buik en ik ben bij vlagen misselijk en erg moe.
Ik heb al 2 keer een spontane bloedneus gehad en zere borsten en bolle buik, net als jij vertelde.
Ook het slapen gaat af en aan. Ik kan klaarwakker worden in de nacht en soms wel 4 keer op een nacht pffff, vermoeiend hoor hahahha.

Ik heb wel gelezen van andere meiden dat ze ongie krampen hadden en toch zwanger bleken, dus??? We duimen voor elkaar.
Het lijkt me zo geweldig om samen door te gaan....

En p.s. ik mis het contact ook hoor, je bent toch mn maatje ;-)

Liefs, Crienie

Terug
Bovenaan