1ste paasdag punctie!

He meiden,

Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest. Arts is tot de conclussie gekomen om toch zondag de punctie te doen. (Pleun, lopen we toch bijna gelijk)
Morgen moet ik pregnyl zetten en de laatste cetrotide en dan zaterdag pijnstillers en zondag nog. Vorige keer heb ik heel veel pijn gehad bij de punctie, dus heb nu wat extra's gekregen voor de pijn. Hoop dat het helpt.

Verder kon ze vandaag mijn  linkereierstok niet vinden. Ze heeft misschien wel 10x lopen prikken met dat echoding. Ben helemaal beurs, dat was niet fijn.

Toch zijn de laatste loodjes zwaarder dan de vorige keer. Ik ben hel erg moe en kan mij "ei" niet kwijt. Nog even een paar daagjes volhouden en dan weten we weer waar we het voor gedaan hebben. Als het goed is krijgen we dan woesdagochtend een belletje of er embryo's zijn. Spannend dus.

Jullie horen nog van mij.

Lfs Roelien

Dat moet helemaal goedkomen... eitjes zoeken met Pasen. Klopt als een bus, vind het een ontzettend mooie dag ervoor hoor!
Heel veel succes, hopelijk valt de pijn inderdaad mee deze keer...

liefs, Saartje

Hoi Roelien,

Grappig dat je de punctie precies op eerste paasdag hebt! Kan toch niet missen dat er dan een heleboel eitjes gevonden zullen worden!!! Ik hoop met je mee dat de pijnstillers goed hun werk zullen doen. Veel succes met de laatste loodjes!

Liefs, Anke

Hey Roelien,

Ik ga voor je duimen zondag en zal aan je denken.
Helaas komen we elkaar niet tegen zondag.

Heb je net een mail gestuurd over hoe t gaat met mij...

voor je en hopelijk gaat het nu lukken met de 11!!!!

Lfs Syl

He meid,

Heel veel succes met de punctie. Ik hoop dat het heel voorspoedig en vrijwel pijnloos verloopt. Op naar super bevruchtingen en topemmy's.

Ik zal voor je duimen (en voor Pleun natuurlijk)!

Liefs, Ibbeltje

Terug
Bovenaan