1ste ronde direct raak!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik heb vaak mee gelezen en af en toe gereageerd. Vooral op het topic "voor 't eggie in april". We zijn dus inderdaad in april voor het eggie gegaan voor ons tweede kindje. Ik had mijn NOD op 13 mei (moederdag) en heb vanochtend een test gedaan.
Super positief dus ik ben ZWANGER !!!!!!!!
We zijn heel erg blij en gelukkig.
Toch is het zuur voor de dames die al zo lang proberen. Ik wens jullie allemaal veel vruchtbaarheid toe en hopenlijk volgen jullie mij allemaal op het zwanger zijn forum.

Ik ga even stralen en genieten,
Gr van Eef

Hoi Eef!
Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Geniet er lekker van!

In 1x raak is wel bijzonder. Hebben jullie heel bewust geklust? Ben wel benieuwd. Zit nu in mn eerste ronde en zou niet liever willen dat het nu al gelijk raak is, maar dat heeft iedereen hier denk ik wel.

Groetjes Anoek

Hoi Eef!

Van harte gefeliciFLAPsteerd meid, ik ben heel erg blij voor je!
Geniet ervan en ik duim voor je, voor een fijne en gezonde zwangerschap
Liefs,

Marianne

Hoi,

Bedankt voor de reacties!
Anoek; wij klussen inderdaad gericht. Ik heb een zeer regelmatige cyclus waarbij mijn eisprong komt tussen dag 14 en 16. Doormiddel van temperaturen en mijn gevoel in de onderbuik kan ik mijn eisprong traceren. Op die manier weten we dat we om de dag moeten klussen om de meeste kans te maken. Daarbij heb ik nu natuurlijk een enorme dosis geluk dat dit in 1 keer raak is.
Ik wist niet wat ik zag vanochtend toen de test direct positief aangaf! Ik had namelijk helemaal geen klachten behalfe dan dat mijn ongi uitbleef. Bij mijn 1 ste kindje was ik al in de tweede ronde zwanger dus we hebben of heel veel geluk of zijn errug vruchtbaar.
Hopenlijk kun je iets met mijn verhaal en heel veel succes!

Gr Eef

hoi eef

echt super gefeliciteerd in 1 keer raak hoor je niet vaak
groetjes happydays

Hey meis,
Van harte met de snelle zwangerschap, harstikke mooi toch!!!
Lekker van genieten het gaat zo snel!!!
Wij gaan ook voor de 2de alleen moet ik nog mijn nod krijgen ben nog maar 11wk moeder van de eerste!!!
Maar goed we kijken hier alvast rond en ga jullie allemaal steunen!!!
Succes ermee, oh ja nu wel wat klachtjes of nog niet???

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan