1ste ronde zwanger worden 3de kindje

Hoi,

Zoals de titel al zegt zijn we bezig om zwanger te worden van ons derde wondertje.
We hebben een dochtertje Silvy van 3 en een dochtertje Lizzy die 2 mei 1 word.
Bij Silvy was het in de 2de ronde raak en bij Lizzy in de 1ste ronde.
Mijn schoonzusje is nu 9 weken zwanger dus die zal het wel helemaal leuk vinden ze weten nog van niks pas als we een positieve test in handen hebben vertellen we het aan ze.
Woensdag 25 april kunnen we voor het eerst testen.
Echt spannend allemaal weer kan haast niet wachten.
Hier nog meer dames die aan een volgend kindje denken ?

Liefs

Hallo zeevang, spannend hopelijk ben je snel zwanger! Kan je dan nog een december mama worden? Ik ben namelijk ook december mama 2012, be nu bijna 7 weken zwanger van ons tweede wondertje! Hopelijk tot snel!

Hey Ukkietje,

Wat leuk dat je zwanger bent.
Ja eind december volgens mij dan uitgerekend als het nu in 1 keer gelukt is.
Hopen ook dat ik gauw zwanger ben en misschien spreek ik je wel op het december forum !
Voel je je goed ?

Liefs

Spannend zeg en wat snel alweer.... ik zelf moet er voorlopig nog niet aan denken maar wat heerlijk als je het zo snel weer ziet zitten.
Hier een behoorlijk getob met Sven zijn oortjes dus daar zijn we zo druk mee dat we voorlopig nog wel wachten.

We duimen mee voor jullie.... hopelijk is het snel weer raak! Laat het weten!

Ja tuurlijk laat ik het weten.
Woensdag 25 april kan ik testen niet aankomende woensdag maar die woensdag erop is dat.
Wat vervelend dat Sven maar last blijft houden van die oortjes zo zielig.
Hopenlijk gaat het gauw beter met jullie kleine man.

Liefs

Ha zeevang, ik ben alleen heel moe. Spannend voor je. Ik ben benieuwd.
@bloempje zielig hè die kleintjes met oorpijn, onze kleine meid is ook chronisch verkouden en heeft veel last van oorontstekingen maar slaapt wel bijna altijd s nachts.

Hey Ukkietje,

Even een vraagje, 5 dagen na mijn eisprong voel ik hetzelfde als mijn 2 dochtertjes toen ik zwanger was.
Koud,rillerig wat lichtje steekjes in mijn buik en het is net of ik koorts heb wat niet zo ben zo rillerig.
Herken je dit ?
Zondag of maandag wil ik gaan testen moet maandag ongi worden maar bij mijn 2 dochtertjes had ik ook een dag voor de nod getest was toen al een duidelijk positief met de clear blue.
Wow wat gaat de week nu langzaam als je het graag wil weten hihi.

xxx

Zo af en toe begint het hier al wel te kriebelen, mijn man vind het alleen nog wat vroeg... Dus denk dat wij nog even wachten.
T lijkt me wel weer erg leuk zo'n kleintje.
Wat spannend voor je Zeevang. Even afwachten nog.
@ Ukkietje: Gefeliciteerd! geniet van je zwangerschap!

Terug
Bovenaan