1ste sprong? of krampen? Regeldag?

Mijn kleine meis is nu 4wk en 4dgn
2dgn vraagt ze meer aandacht dan normaal.
2 nachten slaapt ze tussen ons in en wilt ze niet in haar eigen bed. We dachten eerst krampen, combi van sprong/krampen?
gisteravond kwam ze om de 2 a 1,5 uur en werd zodra ze in bed lag overstuur.
herkennen jullie dit?
Normaal is ze heel makkelijk.
Alvast bedankt
x
 
Zo rond de vier weken gaan ze ineens op hun omgeving letten. Ze gaan veel meer indrukken opdoen die ze dan natuurlijk ook weer moeten vewerken!

Probeer is om het lekker rustig te houden, vooral 's-avonds. De TV uit als je meisje beneden is, of in ieder geval het geluid uit! Niet te drukke spelletjes, dus bijvoorbeeld niet de mobiel aan in de box... Dat hielp bij mijn twee dametjes al een hele hoop!!!!

liefs
Pauline
 
Mijn dochter heeft dit ook een periode gehad. We hebben haar toen ook bij ons in bed gehad, maar zijn daar snel mee gestopt anders krijgen ze niet door dat ze in hun eigen bedje moeten slapen. We hebben haar toch laten huilen met de regel van 5...

Dit betekent elke 5 minuten gaan kijken, niks zeggen. Speen erin (als die gebruikt word) en weer weg. De volgende keer even eruit en rustig worden en dan weer terug. Ook dan niks zeggen. Na 3 nachten sliep ze door. Hoop dat je hier iets aan hebt..

Succes!!!
 
Terug
Bovenaan