1ste stap...

Hallo allemaal, nou ik mag 28 febr voor de eerste echo van de 1 ste behandeling IUI. Weet iemand of je mee kan kijken, hoe groot de follikel is?
Ik probeer helemaal zonder stress deze maand door te komen en de volgende. Ik heb zo het idee dat het wel uitmaakt.
En wat moet je doen als de inseminatie heeft plaatsgevonden? 2 weken plat!!!
Nou spannend allemaal, gr ilona

Hoi Ilona!
Spannend he, die 1e IUI! Wij zitten inmiddels in de 5e poging, maar die wachtperiode is iedere keer weer spannend hoor!
Bij onze gyn, kunnen we wel meekijken en ik eigenlijk nog nooit gehoord dat dat niet kan, meestal leggen ze ook uit wat je op het scherm ziet. Dus best heel interessant!
En je hoeft echt niet 2 weken plat hoor, je mag in principe alles gewoon doen, maar een marathon lopen of bergen beklimmen wordt toch wel afgeraden, de dag van inseminatie. Als ik 's morgens de inseminatie heb en ik zou normaal gesproken die dag fitnessen, dan verplaats ik dat wel naar een dag later. Als je het zeker wilt weten, moet je gewoon je gyn vragen. Als het goed is, nemen ze al je vragen serieus en zullen ze ook serieuze antwoorden geven.
Heel veel succes!!
Liefs,
Di

Je mag waarschijnlijk meekijken hoor en nee je hoeft niet te blijven liggen.
Ik denk wel dat ik de dag van de inseminatie vrij neem en lekker rustig aan doe. Kan geen kwaad toch?
Ik mag maandag bellen!!!

Leuk he dat we zo samen opgaan!

X Inge

Hoi Ilona,

Ik heb gisteren maandag dus mijn eerste echo voor de 1e IUI behandeling gehad.
Ik had 2 eitjes 1 van 12mm en 1 van 8 mm. en ja je kan meekijken op het scherm.
Nu moet ik morgen weer terugkomen om t kijken hoe groot ze weer zijn geworden en dan wordt er direct besloten of we de inseminatie vrijdag of zaterdag doen.
Spannend! Voor jou ook, we lopen net als met Inge bijna gelijk met de behandeling.
Hoor graag hoe he gegaan is.

Groetjes nic

Terug
Bovenaan