Hoi
Hoe gaat het allemaal met jullie en de kleintjes?
Met ons gaat het wel goed.
Nikita is inmiddels goed gegroeid.
Ze weegt nu ruim 4 kilo en is zo'n 54 cm lang.
Lachen vindt ze ook geweldig.
Ze slaapt nu ook heel goed door.
Tussen 21:30 en 22:00 krijgt ze laatste voeding en dan komt ze pas tussen 04:30 en 05:00.
Nu gaat ze morgen voor de 2de keer naar het cb en krijgt haar eerste vaccinatie.
Nu zal het allemaal wel meevallen , maar ik ben zelf toch wel een beetje nerveus.
Gelukkig gaat mijn moeder mee dus ik hoef het niet alleen te doen de eerste keer , maar toch.
Ik heb morgen ook nog een 2de gesprek voor een sollicitaie dus daar ben ik ook een beetje zenuwachtig voor.
Het eerste gesprek ging goed en ik denk dat het om het contract gaat en zo , maar toch.
Ik heb morgen alles bij elkaar.
Ik hoop in ieder geval dat die vaccinatie mee gaat vallen en dat Nikita er goed op reageert en niet ziek van wordt.
Ik heb nog een vraagje.
Wie van jullie denkt er over na om babyzwemmen te gaan doen?
Ik ben van plan het wel te doen , want zo raken ze vertrouwd aan het water.
Ik bedoel een badje is niet het zelfde als een zwembad.
Groetjes Jessica Veraart
Hoe gaat het allemaal met jullie en de kleintjes?
Met ons gaat het wel goed.
Nikita is inmiddels goed gegroeid.
Ze weegt nu ruim 4 kilo en is zo'n 54 cm lang.
Lachen vindt ze ook geweldig.
Ze slaapt nu ook heel goed door.
Tussen 21:30 en 22:00 krijgt ze laatste voeding en dan komt ze pas tussen 04:30 en 05:00.
Nu gaat ze morgen voor de 2de keer naar het cb en krijgt haar eerste vaccinatie.
Nu zal het allemaal wel meevallen , maar ik ben zelf toch wel een beetje nerveus.
Gelukkig gaat mijn moeder mee dus ik hoef het niet alleen te doen de eerste keer , maar toch.
Ik heb morgen ook nog een 2de gesprek voor een sollicitaie dus daar ben ik ook een beetje zenuwachtig voor.
Het eerste gesprek ging goed en ik denk dat het om het contract gaat en zo , maar toch.
Ik heb morgen alles bij elkaar.
Ik hoop in ieder geval dat die vaccinatie mee gaat vallen en dat Nikita er goed op reageert en niet ziek van wordt.
Ik heb nog een vraagje.
Wie van jullie denkt er over na om babyzwemmen te gaan doen?
Ik ben van plan het wel te doen , want zo raken ze vertrouwd aan het water.
Ik bedoel een badje is niet het zelfde als een zwembad.
Groetjes Jessica Veraart