1ste verjaardag

Hoi,

Mijn dochtertje wordt volgende maand 1 jaar en ik weet niet echt goed wat ik voor verjaardagscadeaus moet vragen. Hebben jullie nog goede suggesties?

Bedankt

gr Dora
 
Hoi,

Neem een boek van intertoys of iets dergelijks, zo kan je wat ideeen opdoen. Kijk wat je dochter nu leuk vindt/kan en bedenk wat ze over een maand of 3 zou kunnen. Vaak krijgen ze zoveel dat ze toch niet met alles tegelijk kunnen spelen.

groetjes, mama van 2 kids (1 en 4 jaar)
 
Hoi Dora,

Wat suggesties:
houten puzzels
aanwijsboekjes
Nijntje boekjes
little people
plastic serviesje
Duplo
blokken
loopfietsje
blokkenkar
speelgoed met dierengeluiden
strandspulletjes
zandbak
schommel
bestekje
cadeaubon om zelf iets van te kopen voor haar
kleertjes

Heel veel plezier op haar verjaardag!

Groetjes,
Marianne
 
O ja, wat ook erg leuk is: een poppenbuggy.
Bij het lijstje staan af en toe dingen waarvan je misschien denkt 'kan ze daar straks al wat mee', maar dat zal je verbazen!


Marianne
 
ik zelf vraag geen kadootjes!
ik vind dat kinderen van die leeftijd echt een overvloed aan spullen hebben en vaak vinden ze speelgoed wat niks kost nog het leukste.
ik kan me voorstellen dat opa en omas zeker wat willen kopen
ik zou dan eerder voor een spaarpot gaan of kleren ze groeien zo snel
natuurlijk is ook leuk om voor je kleintje kadootjes te hebben dat ze iets kunnen uitpakken ik zou voor twee a drie kleine dingen gaan

succes
 
Hoi
Op deze leeftijd vinden kindjes het uitpakken het leukste. Dus wat er inzit doet er niet echt toe.
Toen ons mannetje 1 werd hebben we zelf een klein kadootje gekocht en een geld bedrag overgemaakt naar een goed doel. Opa's en oma's hadden wel kadootjes gekocht. Een boekje,een autootje, kleurboek, potloden etc. Gewoon wat spulletjes waar hij nu nog plezier van heeft. (nu is hij 2 jaar en 8 maanden)
Ik zou zeggen maak het niet te gek, je kindje geniet toch wel van alle festiviteiten.
Een fijne verjaardag!
 
onlangs is mijn nichtje 1 jaar geworden en hebben we zo'n speeltafel gekocht, met allerlei geluidjes, lichtjes etc erop, het was vanaf dag 1 meteen een succes bij alle kids die er die dag waren. Nog steeds is het haar favoriet. Zo'n tafeltje is er al voor 25 euro, bij de grote speelgoedwinkel.

Verder nog een leuk badpakje gegeven, ze heeft ontzettend leuke dingen gehad;

badspeeltje
boekjes
puzzels
bal
blokkenkar
duplo

mijn zoon vond little people geweldig, dan hebben we toen gekocht, nee dat was zijn 2de verjaardag, wat gaat het snel

bij zijn eerste verjaardag hebben we een driewieler gekocht met tuigje en duwstang, hebben we nu nog plezier van (3 jaar en 4 mnd)

misschien nog een hobbelpaard, loopauto, je kan het zo gek niet bedenken en het bestaat.

succes en een hele leuke en gezellige verjaardag, met hopelijk erg mooi weer, dan is een klein badje misschien een idee, of een wipkip oid
 
Terug
Bovenaan