1ste x na de gyn.... maar....

ow ja dames... helup!!!

ik hoor veel mensen zeggen dat ze,helemaal vd eerst x, samen met hun partner na de gyn gaan... begin april ga ik vh eerst heen,ma mn mannetje is gewoon aan het werk,en krijgt moeilijk vrij,en ik zou met mn mams gaan......... is dit erg??????????

en het zal vast op mn werk verteld moeten worden zeker? als ze zeggen dat je dan en dan moet trug komen... kun je niet zeggen nee kan niet dan werk ik... hum... dat heb ik liever niet ma ja... zou deze vraag aan de gyn gesteld hebben,ma misschien weet een van jullie het?..

nou kussie

Hoi,

Ik ben de eerste keer (en trouwens bijna alle keren) ook alleen of met mijn moeder geweest. Is geen probleem hoor!
Het enige wat je man misschien moet doen, is een potje inleveren en daar moet toch een afspraak voor gemaakt worden. Dus als jij het niet erg vindt, is het geen probleem.

Over het vertellen op je werk: zeker als je cyclus met echo's in de gaten gehouden gaat worden moet je per sé op een bepaalde dag komen. Dan zit er vaak niets anders op, dan het vertellen op het werk.
Succes!

Groetjes Astrid

Hai,

Ik ben nu ruim drie jaar bezig waarvan bijna 1,5 jaar bij de gyn.
Heb een aantal rondes Clomid gebruikt. Dat leek eerst resultaat te hebben, maar uiteindelijk toch niet genoeg (mijn baarmoederslijmvlies bleef te dun).
Nu net de eerste ronde met het spuiten van Puregon en Pregnyl achter de rug. Het duurde erg lang voor er iets ging groeien, maar uiteindelijk zijn er twee eitjes doorgegroeid. Ik zit nu in mijn wachtweken en heb dit weekend mijn NOD.
Dus spannend!

Succes bij de gyn.

Liefs Astrid

ow wat lang al...
dus jij mag nu ook wel es geluk hebben nu!!!?!?

tnx en jij heel veel succes met het afwachten... ik duim voor je!!!

hoop het echt voor je... je hebt lang genoeg gewacht!!!

liefs cenn

Hoi, hoi, ik ben eigenlijk altijd samen met mijn man gegaan, omdat ik zelf vond dat het niet alleen "mijn probleem"is. Mijn man zat er ook niet om te springen hoor, maar is toch meegegaan en dat vond ik heel lief. Ik heb het op mijn werk verteld, dus ik hou in principe geen rekening met mijn werk, ik ga gewoon wanneer het in het ziekenhuis kan, want mijn ervaring is, als we alleen gaan wanneer het uitkomt op ons werk, dan kan het soms maanden duren eer je aan de beurt ben, en nu kunnen we overal veel sneller terecht.

Ik weet ook niet wat normaal is hoor, als je alleen gaat is vast geen probleem, alleen ik vind het fijner om samen te gaan.

Heel veel succes in ieder geval!

Groetjes van Pleun

Hoi Cenn,

ik ben zeker in het begin samen met mijn man naar de gyn geweest. Hij vond dit zelf heel belangrijk en ik vond het wel prettig dat hij mee ging.
Ze vragen vaak de eerste keer ook dingen aan hem die jij misschien niet weet of dingen over zijn familie.

Ik heb de eerste afspraak zou kunnen plannen dat het op mijn vrije dag viel, daarna heb ik het wel verteld. Ik moest daarna een aantal keer terug komen voor verschillende onderzoeken. Ook mijn man heeft het op zijn werk verteld, ook omdat hij voor onderzoek naar het zhk moest. Ook bij de uitslag van zijn test is hij bij geweest, het is natuurlijk niet prettig om te horen dat je zaad slecht is. Dan kun je het misschien nog beter horen van de gyn dan van je eigen vrouw. Maar dit is misschien iets voor de volgende afspraken die je hebt.

groetjes Sylvia

Terug
Bovenaan