1ste X zwanger (10 weken)

Hallo allemaal,

Ik ben voor het eerst zwanger en merk dat ik ook de enige ben in mijn omgeving die dat is. Dit vind ik wel lastig. Toen hoorde ik over deze site en dacht laat ik even kijken of dit wat is.

Mijn naam is Sophie en ben 23 jaar. Ik heb al 2 echo's gehad omdat de vk niet kon uitrekenen hoever ik eigenlijk was. Op de 1ste echo was ik 4 weken en viel er niet veel de zien haha. Het leek op een knikker. Vorige week heb ik nog 1 gehad en daar kon ik mijn kleine drukte maakertje goed op zien. Zijn/Haar hartje klopte goed en zijn/haar armpje's en benen waren lekker druk aan het zwaaien en trappelen. Geen wonder dat ik zo ziek ben geweest.

Voor mijn vriend kan het niet snel genoeg gaan. Hij is echt een trotse papa. Laatst waren we op een verjaardag, we waren nog maar net binnen of hij ging iedereen gelijk de echo laten zien haha.

Groetjes Sophie

super wat leuk! Gefelciteerd! van harte welkom hier bij de september mama's. Wanneer ben je uitgerekend?
Grappig hoor zo'n trotse papa geniet er maar van en laat je beetje verwennen!
groetjes

Gefeliciteerd en welkom! Geniet lekker van je zwangerschap!! En niet te vergeten van je vriend, toch wel erg fijn als mannen zich zo betrokken voelen :)

Gefeliciteerd. Ik weet een beetje hoe je je voelt. Ben ook de enige in mijn omgeving die zwanger is. En dat is soms knap lastig. je kan bij niemand 'uithuilen etc'. En daarom zit ik ook bij dit clubje! Heerlijk kletsen met zwangere vrouwen.

Dank jullie wel voor de lieve breichtjes. Mijn vriend is echt super lief als ik ergens zin in heb dan haalt hij het gelijk voor me als het mogelijk is natuurlijk haha. @bibi85 Hoelang ben jij al lid hiervan? En heb je veel eraan gehad? Ik dacht nml dat je hier ook kon chatten enzo maar dit is echt alleen een forum. Ook leuk hoor daar niet van maar mij is anders verteld haha. Maar ja je snapt wel wat ik bedoel. Iedereen zegt dat ik moet wachten tot zwangerschapsgym of zwemmen dan ontmoet je ook mensen, maar dat duurt nog zo lang haha!

join the club!! Van harte!! Van mijn vriendinnen groep ben ik nu voor de 3e keer weer de enige die zwanger is. Zij zijn er nog niet zo mee bezig. Maar het klopt echt, je komt echt in contact met andere moeders. Of oude vrienden die nu ook moeder zijn geworden waar het contact weer goed mee is. Wie weet bij je in de buurt.
Ik heb er waardevolle nieuwe vriendinnen aan overgehouden!!!!

Maar het is hoe dan ook gezellig om hier af en toe wat te kletsen of te spuien.

Liefs Sanne

Sinds januari ben ik lid. Ik lees alle artikelen, wat mij helpt, want ik ben echt een leek als het om kinderen gaat haha. En al die verhalen van deze dames die zo herkenbaar zijn, helpen mij ook. Het zijn inmiddels al 10 pagina's aan fora dus veel leesplezier. Maar idd het is geen chat of live ontmoeting, dan moet je wachten tot gym.

Maar qua info etc kom ik hier al erg ver

Terug
Bovenaan