1ste zwangerschap misselijk, nu niet?

<p>Heej,</p><p>Ik weet dat altijd gezegd word de ene zwangerschap is de andere niet. Maar mijn 1ste keer was ik 40 weken lang misselijk en aan het overgeven. Nu net een positieve test (4 wk) en enkel snachts wat misselijk. Kan het verschil echt zo groot zijn? Iemand hier ervaring mee?</p><p> </p>
 
Ik geen ervaring mee, maar vriendin van mij wel! Eerste zwangerschap ging ze fluitend doorheen zonder kwaaltjes, tweede zwangerschap tot ruim in de 20 weken boven de wc gehangen.. Twee gezonde kinderen!
 
Oke echt bizar, k heb hiervoor enorm het gevoel dat het niet goed zit! Hopen dat het voor mijn gevoel niet lang duurt tot de eerste echo
 
Je bent pas 4 weken zwanger ik zou nog niet te vroeg juichen vaak komen de kwaaltjes rond de 7 a 8 weken . 
Maar inderdaad de ene zwangerschap is de andere niet dus het is te hopen voor Je dat je nu wel kan genieten van deze zwangerschap zonder misselijk te zijn ?zou super fijn zijn toch 
 
Ik ben nu pas 4 weken en 3 dagen zwanger en serieus.... deze zwangerschap is nu al anders dan die van mijn dochter van 3! Ik heb sinds enkele dagen enorm pijnlijke borsten en mijn gezicht zit werkelijk onder de pukkels. Beide bij mijn dochter totaal niet gehad. Het is echt zo, de ene zwangerschap is de andere niet! Ben benieuwd wat er de komende 8 maanden nog op mijn pad komt ?
 
Goed om te horen in mijn geval dan brobro! ik tot nu toe minimaal misselijk verder niets.Iedere dag is goud waard dat ik me niet voel zoals de eerste zwangerschap!!
 
Ik heb 2 kids bij allebei niet misselijk geweest en bijna geen kwaaltjes gehad  en tot 4 weken voor de uitgerekende datum gewerkt ben ambulant kapster dus veel auto in en uit en niet de ideale werkplek bij mensen thuis knippen nu weer bezig om zwanger te worden en dan heb je van de meiden die van alles voelen  terwijl dat niet altijd zo hoeft te zijn daar word je dan onzeker van 
 
Terug
Bovenaan