1ste zwangerschap nu 7 wk en bijna eerste echo! Spannend!

Ik ben er sinds twee weken achter dat ik voor de eerste keer in verwachting ben. Heb iedere dag last van pijn in onderbuik, te vergelijken met flinke menstruatiepijn.Dit maakt me onzeker, waardoor ik er nog niet zo van kan genieten. Heb zelfs gedroomd dat het misging. Hoop zo dat het vruchtje mag uitgroeien tot een lief kleintje! Probeer er maar niet te veel aan te denken. Volgende week de eerste echo, dus erg spannend! Voel me met mijn kwaaltjes als zo zwanger dat ik me er geen voorstelling van kan maken dat dit ineens voorbij zou kunnen zijn.. Liefs wen
 
Hoi,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik herken je onzekerheid helemaal hoor!! Had de eerste weken ook erg veel menstuatiepijn en last van mijn buik, maar gelukkig opde echo een prachtig kloppend hartje!
Die pijn hoort er helemaal bij hoor, volgens mijn verloskundige is je baarmoeder zich aan het klaarmaken voor de zwangerschap!
Succes volgende week!
 
Hoi,

Ken het gevoel maar al te goed.Ik heb ook dat ik het gewoon niet kan geloven en zo graag wil dat het een mooi kindje is over 9 maanden.Volgende week je echo waarneer? ik ben 19 sept uitgerekend en heb 1 feb mijn eerste echo,vind het ook zo spannend,kan aan niks anders denken pfff

xx nice
 
Hoi,

Ik ben blij dit te lezen. Weet zelf nu een week dat ik zwanger ben van de eerste en heb ook regelmatig last van menstuatie achtige krampen en vind dit heel eng. Ik ben zo bang dat het niet goed zal gaan.
Fijn om te lezen dat jullie deze bijwerkingen ook hebben en dit er gewoon bij hoort!
Ik heb gisteren gesproken met de verloskundige en de termijnecho zal voor mij rond 7 maart zijn.
Als alles goed gaat, ben ik 23 september uitgerekend.
Jullie echo is dan een stuk eerder in de zwangerschap. Had ik ook wel fijn gevonden, maar even informeren denk.

Xx
 
Dag meiden,

Bedankt voor jullie reacties, Wel fijn om te horen dat andere ook deze onzekerheden hebben gehad. Is toch spannend allemaal, en zeker als het de eerste is, is alles nieuw.. Ik ben 13 sep uitgerekend en heb 1 febr de eerste echo. Idd vroeg maar dit kwam omdat ik evt ook wat verder zou kunnen zijn ivm de laatste menstruatie die niet echt noemenswaardig is geweest. Normaal gesproken eerste echo pas in de 10de 12de week. Maar per verloskundige praktijk weer verschillend denk ik. Wel jammer voor DD84 dat de echo zo ver weg is, ws ben je dan zo 5 weken? Ik zou voor je geruststelling tussen 8 a 10 weken de echo laten plaats vinden als ze ermee instemmen. Het wachten duurt al zo lang! haha
 
hallo
ik ben ook uitgerekend in sept 14.
net na mekaar.
ik ben me echo aankomede woensdag. wat duurt wachten dan lang he.
de dagen lijken langer te duren naar mij gevoel.
en hoe dichter ik naar de echo nader hoe meer kwaaltjes ik ben , misschien zenuwen ??
maar ik heb ook echt veel krampen en ook soms heel erg. gisteravond nog nou dat was gewoon niet leuk. zo onzeker wordt je er van . kan me helemaal vinden in jou verhaal.
 
Hoi,

Ben inderdaad nieuw op dit forum, kom van het forum als het langer duurt af.
Ben nu ca. 6 weken zwanger en dat na 4,5 jaar! We zouden deze maand weer met behandelingen in het ziekenhuis gaan starten (heb vorig jaar 3 IUI behandelingen zonder hormonen gehad, maar zonder resultaat), maar het is gelukkig niet nodig! En dat op de gewone manier!
Ben wel heel onzeker, zeker als ik de verhalen over een miskraam lees.
Iedereen heel veel succes en hopen dat alles voorspoedig verloopt.
Xx
 
Terug
Bovenaan