1week vroeger?

<p>Hey Damess !</p><p>Ik ben ondertusse in ronde 10. Iedere maand een mooie/lange cyclus van 34-35dagen. Mijn ei is Ook op de dag dat het moet komen als ik mijn app volg en op mijn ovulatie testen vertrouw. Kben deze week voor het eerst naar een sessie van acupunctuur geweest. Gewoon om te ontspanne hoofd leeg te Maken maar Ook om mijn baarmoeder eileiders etc. Te stimuleren omdat het nu al vrij lang duurd. Normaal zou volgende week donderdag pas mijn eisprong zijn. Maar nu hadk vorige maand een rare menstruatie ... eentje die 4dage ervoor bruin afgaf  dan 4dagen niks waardoor ik 2 dage te laat was en dan een niet normale menstruatie voor mij dan toch van 4 dage lichy bruin verlies en 1 dag helder rood weinig. Nu heb ik gistere een gevoel gehad die zei tege Mij doe een Ovu test ! Ik heb dees in de middag gedaan en dees was knap positief ... kan mijn ei nu toch een Dikke week te vroeg zijn ? Lijkt me straf als deze normaal al 10maand zelfde tijd komt. Of wat is de rede van mijn Piek test ? Iemand enige ervaringg ?? Misschien toch door de acupunctuur ? Hmmm</p><p>♡</p>
 
Ben je niet gewoon zwanger? Als je vorige maand zo'n lichte menstruatie hebt gehad en je ovulatietest nu al positief aangeeft? 
 
[quote quote=10171242]Ben je niet gewoon zwanger? Als je vorige maand zo’n lichte menstruatie hebt gehad en je ovulatietest nu al positief aangeeft?[/quote]
Ja dat durf ik dus niet te Hopen ? Vind t gwn vreemd dat mijn ei nu ineens een dikke week vroeger zou komen ? Misschien vandaag of morgen dan toch maar is testen ? ! Spannenddd
 
Terug
Bovenaan