1x op een dag slapen

<p>Hallo,</p><p>Mijn dochter is 11 maanden en wordt 25-1-19 1 jaar. Mijn dochter slaapt smorgens goed soms 1.5 tot 3 uur!! Maar mijn dochter wil 's middags niet meer op bed terwijl zei wel aangeeft aan het einde van de dag moe te zijn..  als ik haar in bed leg is het alleen maar huilen of spelen..  </p><p>Hebben jullie tips of hebben jullie dit/ of gehad?</p>

Heb je geprobeerd om dat ochtendutje korter te maken? Als ik het zo lees snap ik dat ze dan nog niet moe is maar later op de middag wel

Dat heb ik ook gehad met me zoon, rond zijn eerste verjaardag wou hij niet meer opeens in de middag slapen terwijl hij wel moe was. Hij sliep toen 2 uurtjes in de ochtend. Toen heb ik zijn ochtend slaapje afgebouwd waardoor hij maar 1 keer perdag ging slapen rond 12 uur. Ik moet wel zeggen het heeft echt ff geduurd voordat hij gewend was aan 1 slaapje, want hij werd iedere keer na een uur wakker en was niet uitgerust. Hij was niet te beleven. Nu is hij 17 maanden en gaat tussen 12:30 en 13:00 uur naar bed en slaapt tot 15:00 -15:30. 

Terug
Bovenaan