<p>Hoi allemaal</p><p>Ik ben erg onzeker momenteel door het volgende.</p><p>6 weken zwanger en vorige week ontdekt, super blij en de hele week last van pijnlijke borsten gehad maar verder geen kwaaltjes</p><p>nu had ik gisterochtend een beetje bruine afscheiding bij het afvegen ( rest van de dag niet meer. En nu vandaag ook weer 1x. Sinds gister geen last meer van mijn borsten meer maar wel.krampen in mijn buik. De bruine afscheiding is dus niet constant maar maar 1x per dag ik ben echter zo bang dat dit begin is van een miskraam of dat er iets mis is.</p><p>Ik voel me ineens ook niet zwanger meer ( gek om te zeggen maar zo voelt het echt omdat ik nu ook niks heb qua kwaaltjes) Ik zou morgen me aanmelden bij een verloskundigepraktijk maar ben nu gewoon bang dat ik echt nog 2 weken moet wachten op de echo en in onzekerheid moet zitten.</p><p>Vandaag ook veel buikpijn maar kan ook van de spanning komen.</p><p>Al veel gelezen ove buikpijn en bloedverlies maar dan lees ik toch vaak dat debruine afscheiding echt bloed is en doorzet of helder bloed word en de hele tijd, bij mij dus heel licht en maar 1x per dag.</p><p>Iemand ervaring mee?</p>