1x positieve test, 1x negatieve test! HELP!!!

Goedemorgen,

Ik snap het ff niet meer!

Ik ben morgen een week overtijd, (uitgaande van mijn langste cycles, anders al bijna twee weken), nu heb ik gisteravond getest met een kruidvat test, een heel licht streepje te zien. Dus ik vanmorgen weer testen met het idee dat ochtendurine een duidelijker resultaat zou geven, alleen met clearblue ipv kruidvat, maar nee niks te zien!

Ben ik nou zwanger of niet????????

Gr. Deb

hee deb
als ik jou was zal ik nog een test van kruidvat halen
want ze zeggen dat clear niet zo snel zwanger zecht
dat veel meide dit ook hadden
en later bleek dan dat ze gewoon zwanger waren
dus ik zal nog een test doen.
en niet te veel drinken voor de test
dan heb je meer van dat hormoon in je lichaam
ik hoop dat je zwanger bent
groetjes rielle 6w4d

ook ik heb hier ervaring mee de claere blue gaf negatief aan en kruidvat posi en idd ik was zwanger dus er is nog wat hoop maar kan ook niet zijn dus idd doe nog een test van kruidvat

liefs mama van caithlyn 03-03-2008

Hoi hoi,

ook ik heb verhalen gehoord dat de CB-testen veel HCG moeten meten, willen ze aangeven dat je zwanger bent.
Ik zou dus nog een andere test halen (Kruidvat zijn gwn goed!) en dan nog een xtje testen.

Laat je het wel ff weten??

Groetjes Debby.

Hoi,

Hier het zelfde probleem.
Gistermiddag test van sensitest gedaan en ontzettend positief ( ja Paula je leest het goed haha).
Ik kon het niet geloven dus daarna meteen een predictor test gehaald en die was negatief.
Nu schijnt de test van Sensitest gevoeliger te zijn maar ik wordt er toch wel erg onzeker van. Oook omdat het zo een goedkope test is wil ik er niet meteen op vertrouwen.
Ook weet ik niet precies wanneer deze week mijn NOD is omdat ik het niet goed heb bijgehouden.
Ik ga van de week maar weer een nieuwe test doen ( zsm).

Liefs

Alle testen testen hetzelfde: zit er HCG in je urine of niet. Zit het erin, dan ben je zwanger of in ieder geval zwanger geweest. Een streepje heb je echt alleen als dit hormoon in je urine zit. Hoe licht ook. Als sommige testen inderdaad minder gevoelig zijn, zou ik me daar niet teveel van aantrekken: echt, een streepje is zwanger hoor! Ik had zelf een behoorlijk licht streepje (test van de apotheek geloof ik) met drie dagen overtijd, maar hé, inmiddels word ik langzaam dikker en klopt het hartje: 15 weken alweer.

Als het goed is is het streepje volgende week duidelijker, trouwens.

Succes!

Zeeuws Meisje

Meiden

Bedankt voor julie reacties!

Ik hoop maar dat me gevoel en de kruidvat test gelijk hebben!

Heb ook niet het gevoel dat ik nog ongesteld gaat worden, maar je weet maar nooit natuurlijk. Ik denk dat ik zaterdagochtend nog maar eens ga testen, dan zijn we een paar dagen verder en zou het toch echt wel duidelijker moeten zijn.

Het is wel spannend hoor!

Groetjes Deb

Terug
Bovenaan