2 a 3 dagen voor NOD bloed

<p>Hi toch nog een vraag....</p><p>Zojuist op het werk nasr toilet gegaan en helaas bloed, het is wat bruinig en rood. Het is alleen met vegen of als ik er in ga met een vinger zeg maar (excuus voor details) is er nog hoop op een zwangerschap of is dit toch echt ongi en wordt het volgende ronde? Ik weet dat er niets anders op zit dan wachten, maar vroeg me af of er dames zijn die zo iets hebben mee gemaakt en toch zwanger bleken te zijn. Ik wilde me zelf op het toilet opsluiten en er niet meer uitkomen?</p><p> </p>

Je cyclus kan wat eerder zijn.. maar kan ook innestelings bloeding zijn. Is afwachten. Even kijken hoeveel bloed je verlies. Als het minder is dan normaal dan zou ik op nod een testje wagen

Je cyclus kan wat eerder zijn.. maar kan ook innestelings bloeding zijn. Is afwachten. Even kijken hoeveel bloed je verlies. Als het minder is dan normaal dan zou ik op nod een testje wagen

Ik heb dit ook  gehad. 4 dagen voor NOD licht bloedverlies, 2 dagen voor NOD best wel behoorlijk bloedverlies.
Testen geven nu toch echt aan 'zwanger' en qua kleur lopen ze op. Vind t nog steeds behoorlijk spannend

Het ligt redelijk dichtbij jouw NOD, ik kreeg die bloeding een week voor NOD. Nu zoals hierboven gezegd, jouw cyclus kan wat afwijken deze maand, dus gewoon enkele dagen afwachten.

Gek hoe dat kan lopen Deeehv. Bij mij is het vandaag weer wat minder, zal in de loop van de dag wellicht weer wat meer worden. Ik ga er vanuit dat mijn menstruatie door gaat breken zo verloopt het altijd namelijk. Heb jij nu een ander verlopp dan normaal? Of had je altijs bloedverlies voor je menstruatie?
Spannend zeg!

@V i o heb jij een positieve test? En had je last van buikkrampen? Ik heb een dag voor de bloeding wat krampen gehad, maar in veel mindere mate dan bij mijn menstruatie. Nu helemaal geen last van krampen. Alleen nu helder rood bloed

@Noorr nee normaal geen last van eerder bloedverlies gehad. 
Spannend, hopelijk heb je binnenkort ook een mooie test in handen

Terug
Bovenaan