2 bloempjes!

A

Anoniem

Guest
Hai!

Er zijn inderdaad 2 bloempjes....die allebij met een dikke buik willen lopen in het nieuwe jaar. Bloempje 777 loopt volgens mij al wat langer op dit forum. Ik ben bloempje 73, ben begonnen met mijn eerste kuur clomid en mijn NOD is op 31 dec/1 jan! Dit is ronde11. IK ga voor mijn tweede spruit, onze eerste meid is nu 16 maanden oud en bij die zwangerschap ben ik ook zwanger geworden met clomid!

Ik zal voortaan 73 achter mijn bloempje zetten!

Iedereen veel kusplezier met de kerst en ik wens degene die op hun NOD zitten te wachten een mooie plus op de test onder je kerstboom!

Groetje Bloempje73

Ha naamgenootje!

Ik ben dan die andere Bloempje... verwarrend he?

Ik heb me voorgenomen om voortaan in deze kleur te schrijven en een roos achter mijn naam te plakken. Dan kunnen ze ons misschien wat makkelijker uit elkaar houden.

Zal me ook maar effe voorstellen:

Ik ben 25 jaar, getrouwd (alweer 3 jaar) en wil dolgraag moeder worden. Mijn volgende NOD is 5 januari 2006 en dit is geloof ik 'ronde' 14. Mijn man is voor zijn werk iedere week een paar dagen in het buitenland, dat maakt het 'klussen' er dus niet gemakkelijker op...

Nou meid, laten we hopen dat we in 2006 een mooi, lief, klein 'bloempje' op de wereld mogen zetten! Dan fleurt de boel gelijk een beetje op .

Groetjes Bloempje

Hai daar!

Ja voor ons in 2006 twee kleine bloempjes dat zou fantastisch zijn. Mijn dochtertje is inmiddels 16 maanden en sinds ze geboren is ben ik niet aan de anti conceptie gegaan maar zonder resultaat. Deze maand was mijn eerste maand clomid en ik heb mijn NOD op 31 december (wat een dag?!)

Wat duurt een maand toch ontzettend lang zeg!

Liefs Bloempje73

Terug
Bovenaan