2 cm ontsluiting...gestript

ben gestript...alles is verweekt heb 2 cm ontsluiting...vk heeft m ff over t bolletje geaait

nu maar duimen dat t los gaat\!

ik hoop t maar!...ben dr helemaal klaar voor...en klaar mee!;-))

Hoop voor je dat het op gang komt. Ik werd bij m'n 1e dochter gestript 's morgens rond half elf. 's Avonds om 20.30 uur braken m'n vliezen en toen kwam het als razende op gang met een weeenstorm en om 23.45 werd onze dochter geboren. Succes!

ik hoop voor je dat het er door op gang komt!
probeer nu nog even te slapen, mocht het door zetten dan heb je je energie hard nodig.
bij mij hebben ze om 12uur gestript en 's nachts om 2uur werd ik wakker met ween om de 10minuten (had een slaappil gehad dus daarvoor nog wel iets kunnen slapen).
Succes!

Wanneer kijkt de vk eigenlijk daarnaar?
In het ziekenhuis doen ze dat niet totdat je weeën hebt. Dat is mijn ervaring toen ik zwanger was van de eerste.
In ieder geval hoop ik voor je dat het doorzet. Veel succes en probeer idd te slapen zoals de dames hierboven zeggen. Je energie heb je hard nodig. Hoever ben je nu ook alweer?

Oei! Spannend. Ik ben bij de derde gestript en had toen ook al 2 cm. Ik werd om half 6 eind van de middag gestript en om half 11 ´s avonds was hij geboren!!!

Sterkte!!

Terug
Bovenaan