2 curretage gehad voor 1 missed abortion?

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik heb in dec te horen gekregen dat het hartje is gestopt met 11 weken. Ik moest gecurreateerd worden op 13 dec. </p><p>Hierna werd ik maar niet ongesteld, hcg daalde zeer langzaam, bleef mn 5kg die ik was aangekomen aanhouden, pukkels etc. Werd steeds afgewimpeld dat het lang kon duren en met een curretage zou het echt schoon zijn, zowel gyn, verloskundige als de doktersassistente zeiden dit. Ik voelde me dus echt een zeur..</p><p>Met 9 weken na curratage toch eindelijk een echo gehad. Ze zagen rommel in mn baarmoeder. Heb stond op 10. Moest dus opnieuw bloedprikken want of het is oud of het is nieuw.. bleek te dalen.</p><p>(Emoties alle kanten op natuurlijk)</p><p>Moest voor een hysteroscopie komen 12 weken na curretage. Daarvoor had ik ineens eindelijk een bloeding dus mocht een nieuwe echo. Bleek niks veranderd. Wel zag ze een ei die bijna sprong. Hysteroscopie ging door een week later en bleek restweefsel te zijn. Te groot om daar te plekke weg te halen.. gisteren (15 weken na 1e curretage) opnieuw gecurreaeerd met camera erbij dit keer..  </p><p> </p><p>Wat kan ik nu verwachten? Ik neem aan dat mn cyclus gewoon bezig was door dat ze een ei toen had gezien.. nu ben ik helemaal leeg gehaald maar die cyclus gaat gewoon door.. kan ik dus binnenkort een ongesteldheid verwachten of nog lang niet? Iemand ervaring mee?</p><p> </p>
 
Omdat ik zelf niet van losse eindjes hou...
 
 
Ik heb na de 2e curretage nog heel lang moeten wachten op een menstruatie 
Na 10 weken kreeg ik nog een hysteroscopie maar er was geen reden dat de menstruatie uitbleef. 
Uiteindelijk ben ik ruim 7 maanden niet ongesteld geworden na de missed abortion
Op 12 juli werd ik ik dan eindelijk ongesteld en de cycles erna had ik een positieve zwangerschapstest.
Met bijna 6 weken kreeg ik een bloeding en eindigde het in een miskraam. Hierna pakte mijn cycles zichzelf gelukkig weer gelijk op en heb ik nu 4 weken na mn miskraam opnieuw een positieve test
Spannend maar we gaan er heel nuchter in.. eerst maar eens kijken of het nu wel een plakker is
Voor de gene die ook door al die verschrikkelijke onzekerheid heen gaan.. vaak komt het toch altijd weer goed als je maar geduld hebt. Voor mij was het goed komen doordat mijn lichaam gewoon weer deed wat het moest doen en ik het vertrouwen in mijn lichaam weer terug kreeg. Dat geduld is soms ver te zoeken als je niks weet maar het is hoe krom ook echt je enige houvast.
 
 
 
Terug
Bovenaan