2 dagen al licht roze bloedverlies 7 weken zwanger

<p>goeiemorgen allemaal </p><p>vandaag ben ik 7+4 weken zwanger gister begon ik met licht roze afvegen maar vandaag lijkt t steeds meer te worden ik maak me een beetje zorgen ook omdat ik totaal geen klachten heb zoals misselijkheid of wat dan ook heb geen buikkrampen alleen een hele zere onderrug wie heb dit ook gehad ? </p>

Ik kan je alleen het advies geven met je verloskundige te bellen, of je langs mag komen voor een echo. Dan heb je eem check of t goed zit. Sterkte ?

Bel naar je verloskundige ook al is het zondag daar zijn hun voor en dat vinden ze echt niet erg
Ik heb dit helaas bij mijn eerste zwangerschap ook gehad en was toen helaas een miskraam. Bij mijn tweede zwangerschap duurde de klachten ook lang hoor dat was pas bij 8 weken en duurde 4 weken ben nu 31 weken zwanger en klachten verschillen echt per persoon. Dus bel je verloskundige zij neemt echt je zorgen weg.

@sillasv hoe is het afgelopen? Ik ben 5 weken 5 dagen en sinds gisteren ook wat roze afscheiding en buikpijn, het stopte snel weer en nu weer wat bruinverlies alleen bij afvegen. Ik heb al 2 eerdere miskramen gehad en die verliepen meteen met veel bloedverlies. Morgen heb ik een echo en kan ik hcg prikken.

Terug
Bovenaan