2 dagen geen kriebeltjes meer

Hoi hoi.
Ik heb een vraagje ik ben bijna 19 weken zwanger van ons eerste kindje.
Sinds 2 weken voel ik elke dag onderin me buik kriebeltjes.
Maar sinds een zaterdag helemaal niks meer.
Ben zaterdag naar beverwijk geweest en heb daar wat gegeten en toen voelde ik me beeb heel zachtjes nog en we kwamen thuis en daarna heb ik hem niet meer gevoeld ?maak me hier best druk om moet volgende week weer naar de verloskundige
Zijn er meer mensen die hun eigen hier in kunnen?
 
Je bent mooi vroeg, dat je de kleine al voelt. Mij was toen verteld dat je de kleine vanaf week 24 of 26 elke dag moet voelen. Daarvoor is het wel normaal als je het niet elke dag voelt bewegen.
 
Ik voelde ons dochtertje vanaf 17 weken maar soms ook dagen niet dat komt later pas nu kan het best zijn dat je een paar dagen niks voelt 
 
ja ik voelde vanaf week 16 wat en nu week 18 niet meer maar paar dagen terug alles goed bij vk :)
 
Denk niet dat er wat aan de hand is, maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon de verloskundige bellen. Daar zijn ze ten slotte voor. Succes
 
Vk gaf aan dat ze gewoon nog erg veel plek hebben om te bewegen en je ukje dus best meer naar de achterwand kan zijn gegaan maar bij zorgen mag je altijd belle
 
Leuk gevoel he die flupjes. 
Als ik het goed heb moet je ze vanaf 28 elke dag een keer voelen. Voor die tijd is er nog zoveel ruimte. 
Zelf ben ik zwanger van een tweeling en voelde ik ze ook ongeveer vanaf 16 a 17 weken. Daar zaten ook wel eens dagen tussen dat ik ze niet voelde. Rustig op de bank zitten of en op je rug op bed vergroot de kans dat je het voelt. 
 
Terug
Bovenaan