2 dagen hele lichte bruin/rode afscheiding

A

Anoniem

Guest
Ik had gisteren mijn nod. maar vanaf zondag af en toe ongi pijn en hele lichte afscheiding af en toe.
vanmorgen een test gedaan en negatief.

Wat denken jullie????????
liefs tamara ronde 16

hoi tamara

wat spannend zeg...!!!!!
ik weet er helaas geen antwoord op.
maar hoop dat het raak mag zijn.

xxxtam80

Hi Tamara,

Wat spannend zeg. Ik zou zeggen wacht het nog een paar dagen af. Makkelijker gezegd dan gedaan hè.

Probeer je gedachten op iets anders te houden.

We zullen voor je duimen!!!

Groetjes Moppie

Hoi Tamara,

Ik ben nu 3 dagen overtijd. Had gister niks en vandaag een superlicht streepje.....ik ga morgen gewoon weer testen en hopen op een dikke streep.
Veel succes en laat het even weten.....
Groetjes Kaly

hey kaley

als ik dit zo lees lijkt het er toch op dat je zwanger bent hoor...
als je een streepje ziet???? die staat er niet zomaar.. echt niet,
ik hoop dat je morgen iets meer duidelijk heid hebt, maar ik denk dat ik je al heeeeel voorzichtig kan feliciteren meid!

liefs sas

quote: kaly reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-06-2006 15:20:39'));

Hoi Tamara,

Ik ben nu 3 dagen overtijd. Had gister niks en vandaag een superlicht streepje.....ik ga morgen gewoon weer testen en hopen op een dikke streep.
Veel succes en laat het even weten.....
Groetjes Kaly

Hoi Kaly,
dus je hebt gisteren negatief getest, vandaag een licht streepje???

ohhhhh wat spannend!!!!!!!!!
wij wachten maar gewoon af!
ik laat het weten, jij ook??

liefs

Hai,

Als ik het goed begrijp dan had je maandag je NOD en heb je vanaf zondag die licht bruin/roze afscheiding. Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb ook altijd een paar dagen voordat ik ongesteld ga worden die licht bruin/roze afscheiding. Dat is nu al 4 maanden zo en op deze manier weet ik dat ik ongesteld ga worden.

Ik hoop natuurlijk voor jou dat het anders is. Hoe is situatie nu dan?

Groetjes
Nataly

Terug
Bovenaan