2 dagen na mijn eisprong steekjes linker eierstok

Ilse Zijlstra

New member
Hallo wij zijn inmiddels 4 maand bezig om zwanger te raken. Ik ben vanaf mei een jaar van de pil af en elke 3 maand veranderd mijn ciclus weer. Vorige Maand Dacht Ik Zwanger Te Zijn Omdat Ik Al 6 Dagen Over Tijd Was dit was gewoon een verlaate ongesteldheid. Mijn ciclus heeft toen 38 dagen geduurt i.p.v 32 dagen. Nu ben ik begonnen met een ap die aan geeft wanneer ik vruchtbaar en ongesteld moet worden. Om mijn eisprong volgen ben ik begonnen met ovulatietesten. Ikzou volgens de ap op 26 maart beginnen met mijn vruchtbare dagen, maar mijn ovulatietest gaf op 23 maart aan dat er een heel licht streepje stond ( gelukkig op tijd begonnen met ovulatietesten. ) wij zijn direct bezig gegaan met klussen en elke dag een test gedaan. Zoals jullie zien op de foto heb ik 27 maart mijn eisprong gekregen. Ik had gisteren hoofdpijn. Vandaag heb ik kleine tot grote steken ter hoogte van mijn eierstok. En wat brokkelige witte slijm. Wat betekend die steekjes ? Groetjes
 
Hoi Ilse, ik kan je helaas niet helpen door te zeggen wat het is maar je bent niet de enige. Ik hoor hier wel vaker vrouwen over steekjes en krampen. Ikzelf heb het ook en zou ook graag willen weten wat er op dat moment gebeurt maar helaas ook nog nergens gelezen wat het is. Ik hoop voor je dat het gelukt is. Dan lees ik het vast wel ergens
 
Hi Ilse,
<p style="text-align: left;">Ik heb dat elke maand na de eisprong. Schijnt het samentrekken van je eileider te zijn om het eicelletje naar je baarmoeder te drukken. Bevrucht of niet, de eicel moet zo'ie zo naar je baarmoeder. Bij zegt het niets of ik wel of niet zwanger ben. Ik heb het dus elke maand, ook bij beide zwangerschappen. Toen was het ook niet erger ofzo dan normaal. Die hoofdpijn hoort ook bij de eisprong. Als je lang aan de pil bent geweest, heb je deze symptomen natuurlijk al die tijd niet gehad, maar ze zijn voorkomen normaal.</p>
<p style="text-align: left;">Kan natuurlijk dat je zwanger bent, zeker als jullie hebben gewerkt met ovulatietesten, maar zou het niet ophangen aan deze symptomen.</p>
<p style="text-align: left;">Liefs, Anna</p>
 
Terug
Bovenaan