2 dagen na NOD, negatieve testen..

<p>Hi allemaal!</p><p>Mijn vriend en ik zijn nu ongeveer 10 maanden bezig om zwanger te worden. Laatste 3 maanden met behulp van ovulatie testen. Heb een regelmatige cyclus, en de ovulatie testen lieten ook duidelijk de eisprong piek zien!</p><p>Nu zit ik 2 dagen na mijn NOD en nog niks te bekennen. Wel hele zere borsten maar dat heb ik altijd al een paar dagen voordat me maandelijkse feestje begint. Verder totaal geen klachten.</p><p>Nu heb ik gisteren en vandaag met ochtend urine getest met de kruidvat 2v5 maar helaas negatief.</p><p>Zijn er hier vrouwen die pas heel laat positief testen?</p><p>Dankjewel alvast voor het lezen!</p><p> </p><p>Liefs,</p><p>Nikita</p>

Je kan even in dit artikel kijken. Hier hebben ze specifiek gekeken naar iets van 6000 temperatuur kaartjes waarbij vrouwen een negatieve test hadden gelogd voordat ze een positieve test hadden. Hieruit blijkt dat gemiddeld vrouwen dan op 12dpo positief testen, waar ze dus op 11 dpo nog een negatieve test hadden. Op 14 DPO heeft 80% hun positieve test in handen, maar dus 20% nog niet! Ik vond dit best hoog omdat je zo vaak hoort dat mensen op 10 dpo al positief testen. Maar waarschijnlijk is dat weer zoiets van hoe meer je dat leest, hoe meer je dat verwacht en is de werkelijkheid dus gewoon dat er ook nog redelijk veel vrouwen zijn die pas op of na Nod positief testen. 
https://www.fertilityfriend.com/Faqs/Early-Negative-Pregnancy-Test-Before-a-Positive---Stats-Study.html

Terug
Bovenaan