2 dagen na NOD, test negatief.

Hoi allemaal,

Vandaag 2 dagen na NOD en vanochtend was de test (weer) negatief. Ik heb niet veel zwangerschapssymptomen gehad, echter voel ik me sinds vanochtend wel misselijk. Ook heb ik gisteren spontaan een bloedneus gehad en heb ik veel afscheiding.

Zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben? Ik heb nu al 2 dagen het gevoel dat ik ongesteld wordt, dat maakt me onzeker.

Zijn er meer dames met deze ervaring en kan ik ook nog positief gaan testen?

Ik hoop dat jullie mij wat meer kunnen vertellen :)

Hoi Sabina,
Ik had zelfs 2 weken na NOD pas een positieve test! Een week na NOD nog negatief, dus had het al uit mijn hoofd gezet.
Toen een week later alsnog gaan testen, en was knal positief!
Dus ik zou als ik jou was gewoon even afwachten, en als je niet ongesteld wordt over een aantal dagen of een week nog eens testen.
Succes!

@sabinaMM hier het zelfde, ik ben al 9dagen overtijd ? sorrie niet echt motiverend voor jou! Pfff mijn symptonen veel afscheiding, tepels doen pijn en krampen in mn buik af en toe...

@stiipje wooow er is nog hoop voor me! Pff moet wel erg frustrerend voor je zijn geweest, na 14dagen pas een positieve test. Ik ga me voornemen ook nu niet meer te gaan testen. Zonde van het geld en ik word er helemaal gek van om hoop te hebben en dan elke keer zo’n teleurstelling bah ? hoe gaat het nu met jou en hoever ben je? Geniet ervan! ?

Ja ik dacht ik test gewoon eens per week, maar vergt wel veel geduld ;)
met mij gaat het goed! Wel erg moe, verder geen klachten. Vindt alleen mijn buik al wel bol worden.
Ik heb over 6 dagen de eerste afspraak bij de verloskundige, dus dan weet ik hoe ver ik precies ben.
als ik kijk naar mijn laatste menstruatie ben ik nu 8 weken, maar kan ook korter zijn gezien de test pas zo laat positief was. Ergens tussen ruim 5 en 8 weken dus! Ben erg benieuwd naar de eerste echo volgende week! 
Jij veel succes en sterkte met wachten!

Helaas ben ik net ongesteld geworden, flinke tegenslag! Maar goed ook wel weer fijn dat er duidelijkheid is. Heel veel succes met het wachten allemaal! Hopelijk pakt het bij jullie wel goed uit ! :) 

Kan zijn dat je nog niet genoeg hormoon in je plas heb. Vriendin van mij testen naar 9 dagen naar haar nod pas positief.
Ik wel de dag zelf. Dus tis bij iedereen anders.
Ik had zelf ook het gevoel dat ik echt ongesteld ging worden veel krampen enz
Maar ook dat kan dus als je zwanger bent

@stiipje ja ik wacht nu maar gewoon af.. heb ik veel geduld voor nodig haha, maar hopelijk voor iets positiefs!! ? wauw al rond de 8weken dan als het klopt! Super leuk en veel succes alvast met de echo! ?

@sabinaMM jammer dat je ongesteld bent geworden maar nu weet je idd waar je aan toe bent! Veel succes met de volgende ronde ?

Terug
Bovenaan