2 dagen na NOD

hallo allemaal!
Zaterdag was mijn NOD maar geen rode duiveltjes tot nu toe. Vanmorgen een CB-test gedaan maar negatief. Ik heb wel verschillende kwaaltjes die eventueel op zwangerschap zouden kunnen wijzen, ofwel is mijn lichaam me serieus voor de gek aan 't houden. Wel was m'n temperatuur vanmorgen nog steeds 37 °.
Ik ben pas vorige maand gestopt met de pil, maar zou normaal zaterdag m'n NOD hebben omdat ik twee weken geleden wel ovulatiekramp heb gevoeld, of dat denk ik toch... en enkele dagen erna beetje bruinverlies (innestelingsbloeding?)
Kan iemand me raad of bedenkingen geven? Ik wordt een beetje zot van het afwachten...
liefs,
Kaat
 
ik moet zeggen dat ik m'n temp niet elke dag heb bijgehouden in de periode voor en rond vermoedelijke ovulatie, de laatste week schommelt hij wel voortduren rond 36.9 en 37.0 °. Voor m'n ovulatie lag ie rond de 36.2 °...
 
Hoi Kaat, ik hoop het zo voor je!! Maar ben net zelf dus weer met beide benen op de grond beland. Ik dacht ook allerlei klachtjes te hebben. Voelde me zelfs heel moe. Maaaaar, ik heb geen innestelingsbloed of wat dan ook gehad!!! Dus dat heb je mee!!!! Maar ik vrees dat je nog zotter wordt, want je zult toch moeten wachten. Het kan nog wel twee weken duren voordat de test positief is. Maar ik hoop voor je dat het raak is!!!!!!
 
Als hij 18 dagen na je ovulatie hoog blijft heb je grote kans dat hij hoog blijft.
Ik hoop voor jou dat hij hoog blijft en je zwanger bent.

En Jenke, ik had geen innestelingbloeding toen ik zwanger was van mijn zoon. Dus het moet niet perse.

Succes
 
Hoi Kaat,
Ik hoop van harte voor je dat het raak is! Ik ben zelf ook vorige maand gestopt met de pil en zou eigenlijk 1 juni ongesteld moeten worden. Dit bleef die dag uit en de dag erna ook. Daar kwam verder bij dat ik eetbuien had, gevoelige tepels en het idee dat mijn buik was opgezet (kwam natuurlijk door die vreetbuien ;-) ) Dus aan de ene kant had ik echt zoiets van: ik ben zwanger en aan de andere kant dacht ik: ik ben pas 1 maand met de pil gestopt het zal wel niet.
Nou het laatste klopte dus want vrijdagavond ben ik ongesteld geworden. Het was na 31 dagen maar ik vond dat best netjes aangezien ik een jaar of 8 aan de pil ben geweest. Ik vond het wel een beetje jammer maar ben ook wel zo realistisch dat het nog een aantal maanden kan duren.
Maar een vriendin van mij is ook vorige maand gestopt (wisten we niet van elkaar) en die is dus wel zwanger!!! Dus het kan wel zeker zo zijn!
Maar ik merk aan mezelf dat ik nu veel meer gefocused ben op mijn lichaam en daardoor dus al die dingetjes opmerkte.
Maar als je na een een aantal dagen event. inestelingsbloed hebt gehad zou je idd wel een zwanger kunnen zijn!! Maar (dit bedoel ik niet negatief hoor!!) focus je er niet al te veel op want het zou natuurlijk ng een paar dagen kunnen duren voor je menstruatie komt doordat je net gestopt bent.
Ik duim voor je mee dat je zwanger bent en hou ons op de hoogte!!!
 
Dank je, vandaag is dag 27 dus ik denk dat ik nog afwacht tot het weekend om inderdaad verdere conclusies te trekken...
Jij ook héél veel succes hé!
liefs,
Kaat
 
Terug
Bovenaan