2 dagen NOD

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi allemaal!</p><p>Sinds een paar maanden proberen mijn vriend en ik zwanger te worden, mijn spiraal is er op 14 december uitgegaan. Nou heb ik altijd een (vrij) regelmatige cyclus gehad, meestal zo'n 27/28 dagen. Ook tijdens mijn spiraal kon ik precies voelen wanneer ik 'ongesteld' was.</p><p>Nou heb ik deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt van CB en op 18 feb een smiley gehad, gelijk aan het werk gegaan natuurlijk :)<br />Als ik uitga van mij 'normale' cyclus had mijn menstruatie dinsdag of woensdag moeten komen, als ik 14 dagen na ovulatie tel is dit vandaag. <br /><br />Maar, nou heb ik al een paar dagen vage klachten, erg duizelig, veel misselijk, af en toe buikkrampen/steken, opgeblazen gevoel, hoofdpijn steken en lage rugpijn. Dit heb ik normaal nooit rond mijn menstruatie. Ik heb normaliter altijd hele hevige krampen en gelijk vanaf dag 1 hevig bloed. Vanochtend heb ik een test gedaan, een 'gewone' van CB en een extra vroege, omdat ik volgens de app dus 2 dagen over tijd ben maar die waren beide negatief... Maarrrr een uur later op de wc had ik bij het afvegen iets wat leek op lichtroze bloed/afscheiding. Daarna verder helemaal niks meer. </p><p>Ik weet dus niet zo goed meer waar ik het moet zoeken nu... Ik voel aan m'n lichaam dat er wat speelt maar goed, misschien gewoon 1x een latere menstruatie?<br />Als mijn menstruatie niet doorzet ga ik zondag maar nog een keer testen...</p><p>Ik snap dat jullie niet kunnen vertellen of ik toch zwanger ben maar ik ben wel erg benieuwd of er meer vrouwen zijn die een zelfde soort situatie hebben meegemaakt en toch zwanger bleken? Ook na een negatieve 'extra vroege' test.<br />Ben benieuwd :)</p><p>Liefs!</p>

Oh wat vervelend deze onzekere periode! Ik moet zeggen dat ik hier nu ook een beetje last van heb. Ik heb nu sinds 2 dagen minimaal roze en bruin verlies bij afvegen. Ik vraag mij of dit een beginnende menstruatie is, of misschien wel een late inestelling? Wel heb ik al 2x negatief getest, maar ik ben 15 jaar aan de pil geweest dus mijn cyclus is nog wat onregelmatig. De klachten die jij hebt; duizeligheid, misselijkheid en lage rugpijn heb ik ook.  Ik denk dat we op dit moment alleen maar kunnen afwachten en duimen! Veel succes!

Hoi hoi,

Zelf heb ik dit niet meegemaakt, mijn schoonzus wel.. bij haar was het een gevalletje dat de HCG later werd aangemaakt (late innesteling) zij had na +/- 1 week overtijd een positieve test in handen.

Terug
Bovenaan