2 dagen ong...

Heey Meiden...

Vrijdag toch weer ongesteld geworden....balen maar nu gaat het wel weer....maar toch..... alleen nu heb ik eigenlijk altijd dat ik maar 1 a 2 dagen vloei en vorder rest is het dan weer over....hebben jullie dat ook of is het bij jullie 4 dagen...want me schoonmoeder zei tegen mijn dat dat ook niet helemaal goed is maar 2 dagen.... nu ga ik morge ook het ziekenhuis bellen van hoe of wat dus ik ben benieuwd wat ze zeggen.... ik heb ook toen tegen de dokters gezegt dat ik maar zo kort ongesteld ben....messchien dat ze dan toch nog iets over het hoofd hebben gezien...!!!

XXXX Brenie

Hmmm ja ik ben ook niet heel lang echt ongesteld.. Ik verlies de eerste dag het meest, daarna al minder en dan houd het langzaam op en gaat het over naar rommel.. (bruin) Maar je kunt natuurlijk altijd vragen hoe en wat bij de gynaecoloog. Maar balen zeg meiss!!! Wij beginnen morgen weer met prikken voor IUI5! We gaan er weer voor Meid!!!

X

Bij mij is het vaak de eerste 2 a 3 dagen heel heftig en dan wordt het mindet. Heb het ook een keer gehad dat ik maar 2 dagen ongesteld was en daarna niks meer. Weet ook niet waaraan dat ligt.... Vervelend, he!
Gauw het ziekenhuis bellen en je hoofd leegmaken, succes! Liefsss

oke heb het ziekenhuis gebeld.... en ik moest dus gaan prikken maar dat hadden ze mijn niet verteld...lekker handig dus... maar oke... nu morge ochtend om 8.10 een echo...om te kijken of me blaasjes al gegroeid zijn.... en als dat zo is dan is het pech deze maand want dan mag ik niet prikken en moeten we dus zelf aan de klus.... en als er nog niks is dan mag ik gelijk beginnen met prikken...dus morge hoor ik meer en hoop natuurlijk wel dat ik gewoon weer mag prikken..... !!!!

jullie horen morge ochtend weer van hoe of wat...

XXXX Brenie

Terug
Bovenaan