2 dagen over NOD heen!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal..

Ben twee dagen over mijn NOD heen!!
Durf niet te testen bang voor teleurstelling..
Vooral omdat de gyn heeft gezegd dat het voor ons niet mogelijk zou zijn op de natuurlijke wijze..
Dat zit natuurlijk in mijn hoofd..
We moeten eind september voor controle en intake voor IUI...

Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken..
Kan iemand me nog wat moed inspreken a.u.b.

Ben nu erg gespannen kan natuurlijk ook daarvan wegblijven toch????
Ik word gek..
Ik hoop niet dat het al te dramatisch overkomt maar heb me nog nooit zo gevoeld als nu zo zenuwachtig en gestresst..
het gevoel als je zit maar je lijf rent nog steeds door..

ik hoop dat iemand nog wat aardige woordjes over heeft voor deze stress kip

groetjes dees (opeltigra1)

Hoi Dees,
Lastig he die onzekerheid!!
Maar ben je anders altijd redelijk op tijd ongie geweest? want dan kan ik me indenken dat je misschien zwanger bent.
Mijn collega was ook net begonnen voor een andere methode en die was vlak voor ze eraan begon zwanger na 2 jaar proberen, dat was echt tof voor haar.
ik hoop het echt voor je maar als je niet te lang in onzekerheid wil zitten zou ik toch een test doen.
veel sterke ermee!!
groetjes Renata

Ik duim voor je dat je meer geluk hebt dan ik zojuist....
Een dag of 4 overtijd geweest en vanmorgen werd ik dan toch ongi.
Ook ik heb een medische achtergrond en was helemaal blij dat ik overtijd was.

Ik duim echt voor je dat je meer geluk hebt!
Succes!

Femke

Hoi Dees,

Fijn he, als een arts zegt dat het gewoon onmogelijk zou zijn. Dat zeiden ze bij vriende van ons ook. Maar waar toch hun zoon dan vandaan komt? Zomaar ineens zwanger, toen ze op een ICSI-poging aan het wachten waren. Toen ze voor gesprek moesten over het plannen van een datum kreeg ze een echo omdat ze overtijd was. Laat daar nou een kindje gezeten hebben! De gyn was erg verbaasd. Dat hadden ze nooit verwacht. Binnen 5 min waren alle artsen en verpleegkundigen op de hoogte. Iedereen kwam feliciteren!
Maar wat je zegt, door zenuwen kan het wegblijven of uitgesteld worden. Maar dat hoop ik toch niet. Zou geweldig zijn om goed nieuws te horen. Ik ga voor jullie duimen!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan