2 dagen over tijd!!!!!!!!!!!!!1

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik ben nieuw op deze forum. ik zal me even voorstellen ik ben henriette en 24 jaar oud, Ben eind maart gestopt met de pil ( dus nog niet zo heel lang geleden)
Wie kan mij wat advies en tips geven?!

mijn eerste menstruatie nadat ik gesto-pt ben met de pil bleef tot 36 dagen uit en nu zit ik op 38 dagen, dus twee dagen over tijd. Ik heb wel last van een zeurderig gevoel in mijn buik en ben de hele dag moe. Normaal als ik moet menstrueren heb ik hevige pijn onder in mijn buik en dat begint al een paar dagen van te voren heb ik nu geen last van!!!
Zal ik een test doen of zal ik nog een week wachten????????? wat vinden jullie?

Hoihoi,

Ik was zelf eind februari gestopt met de pil. De eerste 2 menstruaties kwamen allebei ongeveer een week te laat. De derde ook........... Ik voelde me alleen wel anders. Ook geen buikpijn en chagerijnigheid. Ik heb gewacht tot ik ruim anderhalve week overtijd was en toen hebben we toch de test gedaan. Eigenlijk met het idee: het zal toch wel niet zo zijn. Ik moet gewoon nog in een goede regelmaat komen. Maar toch, ik ben inmiddels ruim 10 weken zwanger van ons eerste kindje.
Als ik jou was zou ik die test toch doen. Je voelt je zoveel zekerder!
Ik hoor het wel?

Groetjes.

Hoi,

Als ik jou was zou ik testen, ik zou de spanning niet eens kunnen houden, om niet te testen. Ik zit nu in mijn klusperiode en zou het eigenlijk al wel willen weten, maar ik moet nog 2 weken wachten.
ik ben benieuwd

Groetjes Judith

Hoi,

En heb je al durven testen? De symptomen die je noemt klinken wel erg hoopvol... Ik had de hele week ook al zeurdige menstruatie achtige buikpijn voordat ik wist dat ik zwanger was, dus wie weet???

Suc-6
Liefs Nanda

quote: Nanda reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-06-2005 21:50:29'));

Hoi,

En heb je al durven testen? De symptomen die je noemt klinken wel erg hoopvol... Ik had de hele week ook al zeurdige menstruatie achtige buikpijn voordat ik wist dat ik zwanger was, dus wie weet???

Suc-6
Liefs Nanda

hoi,
Ik heb getest en die was negatief(jammer genoeg). Maar ik ben nog steeds niet ongesteld!!!!!!!!!!!!!! ik heb ook nog geen gevoel dat ik ongesteld moet worden, nou we wachten maar even af................ hoe moeilijk het ook is!!!
Jij gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!

Terug
Bovenaan