2 dagen over tijd...

A

Anoniem

Guest
 Snap er niets van. Eergister dus mijn nod, 1 roze vlokje te zien en wat roze met afvegen. (sorrie) Maar het is gewoon gestopt. Ik heb ook helemaal geen ongi klachten maar ook geen zwangerschapsklachten....moet ik daar nu weer mee.

Wanneer kan ik nou het beste testen?

x
Dompy

Oh ik zou me echt niet kunnen inhouden te wachten met testen na NOD .
Ik zou het gewoon doen !!!
Ik hoop dat je zwanger bent!!!!!
Ik heb 10 april Nod.

Groetjes

Ik heb net ook al op je berichtje gereageerd.
Ik zal zeket testen, ben je hopelijk van die onzekerheid af.
Nogmaals, Ik blijf duimen.
Hoewel ze al aardig aan het slijten zijn, hahaha
Liefs, Monique

Ik heb nog niet getest...als ik aan het eind van de dag nog niet ongi bent haal ik een test en doe ik die morgenochtend. Pffff aan de ene kant kan ik niet wachten met testen maar aan de andere kant best wel eng....ben bang dat als ik de test doe het negatief is of ik plots ongi word.

STRESSSSSS......

Maar ik hou jullie op de hoogte!!!!

x
Dompy

Dompy

Ik zou zeggen: NIET STRESSEN, MAAR TESTEN! !!!!!!!!!!!!!

Heel veel succes en ik hoop dat je zwanger bent!

grtjes cee

Ik zou gewoon lekker gaan testen.

Duim voor je dat het bij jouw wel raak is.

Liefs Anouska

Hé meissie,

Snap heel goed wat je bedoeld! Had afgelopen maandag mijn NOD. Had vorige week donderdag een ietsiepietsie bruinverlies/bloedverlies en afgelopen een klein beetje rozeverlies. Had vorige week nog een klein beetje het gevoel ongi te moeten worden en nu dus helemaal niets meer!! Geen ongiklachten en ook geen zwangerschapsklachten (behalve dat ik zeer slecht slaap al twee weken). Vanochtend getest maar bij mij helaas negatief. Ik zou zeggen: testen meid want die onzekerheid is killing!!!!!
Succes!! Ik duim voor ons beiden!!

Liefs Eva

Ik slaap de laatste weken ook slecht, m'n buik rommelt zo erg dat ik er niet van kan slapen. Maarrrrrr vanmiddag haal ik een test en morgenochtend stiekem op de wc gaan stressen...hihi

Terug
Bovenaan