2 dagen over tijd

A

Anoniem

Guest
hoi even een vraagje ik ben twee dagen over tijd en heb nu veel slijmerige afscheiding   wie weet of dit een zwangerschaps kwaaltje is of dat het betekend dat ik ongesteld wordt heb het anders nooit  

groeten van spoell  

Hoi hoi,

da kan een zwangerschapskwaaltje zijn...spannend!!

Heb je nog nie tgetest??

Groetjes Valerie
35 w

nee dat wil, ik zaterdag doen als er nog niets verandert is ik was gewoon benieuwt of iemand hier ervaring mee had ik heb het nog niet eerder zo meegemaakt bij de andere zwangerschappen geen last gehad van afscheiding
groeten spoell

het kan ook een teken zijn dat je gewoon ongesteld wordt! had ik ook altijd als ik ongesteld moest worden!
afwachten dus, het kan twee kanten op! maar dat is eigelijk met alle kwaaltjes wel vind ik die je rond je nod voelt!

succes!!!

Spannend hoor! Bij mij is afscheiding een goed teken geweest. Als ik ongesteld wordt dan stopt de afscheiding. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
gr.Ing

Hoi hoi,

ik had hetzelfde. Ben vandaag 2 dagen over tijd en gisteren al getest. 2 streepjes, waarvan 1 vaag. Vanmorgen nog maar een keer dus :) en al beter. haha
Succes gewenst!

groeten,
Carla

hoi allemaal ik heb getest maar hij was negatief heb nog wel steeds een slijmachtige afscheiding ik weet nu niet meer echt waar ik aan toe ben maar we wachten wel rustig af
groeten spoell

Terug
Bovenaan