2 dagen overtijd en allerlei kwaaltjes

<p>hoi!</p><p> </p><p>ik wordt onderhand wel een beetje gestresst, wij willen heel graag kinderen, en nu mijn menstruatie uitblijft wordt het toch wel spannend, ook heb ik sinds zaterdagavond allerlei kwaaltjes, moeheid,hoofdpijn,rugpijn misselijkheid wat komt en gaat, krampjes, </p><p>gisteren meteen een test gedaan maar negatief vanochtend weer getest en weer negatief ? </p><p> </p><p>kan het nog? Of houd mij lichaam mij voor de gek </p><p> </p><p>xx </p>
 
Je lijf is heel goed in je voor de gek houden. De ene test is gevoeliger dan de ander, maar het enige dat je kan doen is afwachten. Miss over 2 dagen nog eens testen (met ochtendurine)? Succes! 
 
De kwaaltjes kunnen ook van een naderende menstruatie komen. Als je er veel mee bezig bent kan je menstruatie ook uitblijven. Hoop natuurlijk dat dat bij jou niet het geval is! Maak jezelf niet gek!
 
 
Bij 2 van mijn 3 zwangerschappen testte is pas 6 a 7 dagen na NOD positief. Dus had latere eisprong dan ik dacht. 
Dus het kan beidde: of je lijf houd je voor de gek en menstruatie moet nog komen of je test later en kan zwanger zijn. Hoop voor je op de laatste.
spannend en succes! 
 
Ah oké! Ik heb net even mijn ma gebeld en die vertelde mij dat ze helemaal niet positief teste ook kreeg ze een negatieve bloeduitslag, pas bij een inwendig onderzoek bleek ze zwanger. (Na z’n 10 dagen
 
Terug
Bovenaan